دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03

تبلیغات
کد خبر: 107 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۳۶ |
9 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی گیلان با حضور جمعی از مسئولین استانی و ۱۶ نماینده از شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان گیلان برگزار شد. در این نشست حسینعلی خدایگانی از شورای شهر لاهیجان توانست با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای اسلامی گیلان انتخاب شود. در ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی گیلان با حضور جمعی از مسئولین استانی و ۱۶ نماینده از شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان گیلان برگزار شد.

در این نشست حسینعلی خدایگانی از شورای شهر لاهیجان توانست با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای اسلامی گیلان انتخاب شود.

در ادامه تعیین اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان محمدرضا رحمانی عضوشورای اسلامی شهر صومعه‌سرا موفق شد تا با کسب ۱۵ رای موافق و ۱رای ممتنع  به عنوان نائب رئیسی شورای اسلامی استان گیلان دست یابد.

بر اساس این گزارش، علی رغم وجود پتانسیل های فراوان شهرستان صومعه‌سرا در مسائل سیاسی اجتماعی، سال گذشته برای اولین بار بود که  محمدرضا رحمانی به عنوان یکی از اعضای شورای شهرستان صومعه‌سرا در شوراهای استان گیلان موفق به این مقام می شد و امسال نیز رحمانی  موفق شد تا مجددا عنوان  نائب رئیسی شورای اسلامی استان گیلان را بدست آورد.

گفتنی است چندی پیش نیز رحمانی در انتخابات مجامع امور صنفی شهرستان صومعه‌سرا، توانست با کسب اکثریت آراء بعنوان رئیس اتاق اصناف شهرستان صومعه‌سرا انتخاب شود. صومعه سرا نیوز

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید