شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 14456 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۰۷ |
132 بازدید
5
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، هیچگونه نشانی از خدمات رسانی درمانی و الگوی رفتاری مناسب ، پاسخگویی و البته پوشش اسلامی پرسنل به چشم نمی خورد تا جایی که این تصاویر نگرانی هایی را بوجود آورده است چند صباحی است که به انحاء مختلف ضعف مدیریتی و فعالیت کادر بیمارستان قائم و استفاده از […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، هیچگونه نشانی از خدمات رسانی درمانی و الگوی رفتاری مناسب ، پاسخگویی و البته پوشش اسلامی پرسنل به چشم نمی خورد تا جایی که این تصاویر نگرانی هایی را بوجود آورده است

چند صباحی است که به انحاء مختلف ضعف مدیریتی و فعالیت کادر بیمارستان قائم و استفاده از کلمات غیر واقعی همچون ” بین المللی” در اخبار گوناگونی به گوش مسئولین استان رسیده است حال اینکه نه تنها هیچگونه ترتیب اثری به بهبود روند خدمات رسانی این بیمارستان بین المحلی اتفاق نیافتاده بلکه روز به روز بر وقاحت و جسارت کادر بیمارستانی از سطوح نگهبانی تا کادر پرستاری و خدماتی و البته برخی از پزشکان خدوم! به اوج خود رسیده است.

بنا بر گزارش شاهدان عینی در بیمارستان هیچگونه نشانی از خدمات رسانی درمانی و الگوی رفتاری مناسب ، پاسخگویی و البته پوشش اسلامی پرسنل به چشم نمی خورد تا جایی که این تصاویر نگرانی هایی را بوجود آورده است .

البته شاید این مزون بین المللی به مزاج برخی خوش بیاید و قید هرگونه انتقادی را بزنند و صرفا جهت بهره مندی از کافی شاپ بیمارستان قناعت کنند اما کمی آنطرف تر بیمارانی در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند که اینگونه رفتارها را می بینند و جرات و توان لب باز کردن به بی حرمتی ها و بی تفاوتی های کادر بیمارستانی ندارند چرا که در این صورت کار باید به جاهای باریک برسد .

اما در این بین همراهان بیمار که تنها بخشی از این عدم رسیدگی و عدم پاسخگویی را درک می کنند بنا به دلایلی از جمله عدم ایجاد تنش و عدم برخورد فیزیکی گارد ویژه حفاظتی بیمارستان ! که گویا تمرینات بادی بیلدینگ خود را در سالن انتظار بیمارستان برپا کرده اند ، سکوت اختیار کرده و سر تعظیم فرو آورده اند.

زیباترین جمله در بیمارستان بین المحلی قائم رشت یک جمله است و آن اینکه ” مشکل مالی دارید؟!” که چنانچه جواب مثبت باشد تیم درمانی در صدد عدم پذیرش بیمار و هدایت همراهان به کمک گارد حفاظتی ! خواهند بود و چنانچه جواب منفی باشد به یکباره تمام راههای درمانی بر روی بیمار و همراهان البته با نظارت گارد حفاظتی! باز می شود و بارقه ای از امید در چشم همگان می درخشد که البته این تازه شروع کار است!

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس ، این شاهد عینی که خواست نامش فاش نشود خطاب به مسئولان علوم پزشکی و مسئولان استانی عنوان می کند ، چرا هیچگونه نظارتی بر عملکرد رفتاری پرسنل بیمارستان و برخی از پزشکان آن علی الخصوص در بخش اورژانس صورت نمی پذیرد و اینگونه با بیمار و همراهان بیمار رفتار ناشایست صورت می پذیرد . وی ادامه داد چنانچه این رفتار در هر محیط دیگری مثل فروشگاه ، تاکسی و ادارات دولتی و خصوصی دیگر اتفاق بیافتد ظرف کوتاه ترین زمان ممکن با بسیج همگانی در صدد اصلاح رفتار و روش شخص یا اشخاص خاطی هستیم پس چرا اینهمه رفتارهای غیر انسانی و توهین آمیز در بیمارستان به ظاهر بین المللی اتفاق می افتد اما هیچ مسئولی خواستار رسیدگی به کرامت انسانی بیمار و همراهان بیمار نیست .

در پایان ریاست محترم علوم پزشکی استان گیلان که به تازگی بر مسند ریاست تکیه داده است می بایست به جد وارد عمل شود و این آشفتگی را پایان دهد تا زحمات جامعه پزشکی استان گیلان تنها در یک نقطه خنثی نشود .

همچنین پیشنهاد می گردد جهت انطباق رفتار کادر بیمارستانی با معیارهای استانی و محلی ، دوره های آموزشی رفتارشناسی و روانشناسی برگزار گردد تا در صورت کسب نمره قابل قبول علاقمندان بتوانند جواز حضور در دوره های بین المللی را کسب نمایند.

انتهای پیام/083458

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 5
    1. نویسنده :امیر

      سلام وقت بخیر امیر هستم . کاملا با انتقاد وبزرگنمایی موضوع عدم مدیریت و بی کفایتی پرسنل بیمارستان قاعم موافقم . دو ساله عمل کردم اما عمل مطلوب نبوده ورظایت مند نبودم چند بار حضوری پیش مدیریت رفتم اما هنوز 2ساله منتظر جواب دادن مدیریتم .کاملا آماده هرگونه کمک با شما در زمینه عدم مدیریت و برخود ناشایست پرسنل هستم. موفق باشید

    1. نویسنده :بابک

      سلام درسال1393 اتفاقی برای ما وبیمارمان درآن درمانگاه رقم خورد بی نظیر با یک سایت خبری صحبت کردم البته باارئه مدارک ومستندات ولی متاسفانه آن سایت یک بسته هدیه کوچک وفاقدارزش ازرئیس بیمارستان گرفت ومشکل راانعکاس ندادداستانهای آنجا زیاد است اگرتمایل دارید بشنویدبامن تماس بگیرید

    1. نویسنده :سارا

      با سلام
      شما مثلا جزء پایگاه اطلاع رسانی رشت هستید و هدفتون باید بالا بردن خدمات درمانی شهرتون باشه با داشتن اطلاعاتی جعلی و ناقص چطور بیمارستان با این کادر درمانی قوی و امکانات بالا را زیر سوال می برید . شما الان مشکلتون تیپ و ظاهر بیمارستان هست ا خدمات درمانی اش ! اگه خدمات درمانی مد نظرتان است کافی است بررسی با پزشکان شاغل در مجموعه ، امکانات و دستگاه ها و بررسی اینکه این بیمارستان جزء بیمارستان های رتبه 1 کشور است و حتی در خاورمیانه دارای جایگاه بالایی می باشد در ضمن اگر مشکلتان لباس و پوشش است شما دارای عقده های درونی هستید چون کار کردن رو با لباس زیبا پوشش منظم محیطی زیبا زشت میدونین ! متاسفم مگر نه اینکه خبر یعنی نقد ! شما نقد را با توهین کردن اشتباه آموزش دیده اید و ابتدا باید خودتان به کلاس خبرنگاری بروید 🙂 متاسفم

    1. نویسنده :علی

      با سلام .با چند بار خوندن ابن خبر به نظر میرسه که نویسنده خصومت شخصی با این بیمارستان داشته . اول اینکه من به نوبه خودم به عنوان یک شهروند گیلانی افتخار میکنم که چنین بیمارستانی در این استان در حال فعالیت است و خوشحالم از ابنکه نام حضرت موعود (عج) را در کنار نام بین الملل میبینم . از طرفی به نظر بنده پرسنل بیمارستان که افراد بومی منطقه و از دل همین شهر خودمان هستند و مطمن هستم که شما واقف هستید که مشکل پوشش و حجاب فقط مختص این بیمارستان نیست مشکل کل کشور است در ضمن فکر میکنم که شما در این زمینه بزرگ نمایی کرده اید و بدتر از همه اینکه شما سعی میکنید با تخریب دیگران خود را نشان دهید. نقد خوب است اما توهین….

    1. نویسنده :رشتی

      به آقای علی و خانم سارا باید بگم یا شما گذرتون به بیمارستان قائم نخورده یا از کارمندان خدوم هستید وگر نه هر …. می بینه و میدونه که چه رفتارهای زشتی با بیمارا در قائم میشه اتفاقا روی بین المللی هم حرف و حدیث هست که مهلت برداشتن چنین اسم کذایی رو به بیمارستان دادن.