شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 44411 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ |
2437 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در دومین همایش گزینش بهورزان گیلانی در سالن همایش‌های معاونت بهداشتی از پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه بهداشت در گیلان خبر داد و اظهار کرد: گیلان، بهترین نظام شبکه را در کشور دارد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس وی با اشاره به اهمیت تشخیص سریع بیماری‌ها […]

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در دومین همایش گزینش بهورزان گیلانی در سالن همایش‌های معاونت بهداشتی از پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه بهداشت در گیلان خبر داد و اظهار کرد: گیلان، بهترین نظام شبکه را در کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس وی با اشاره به اهمیت تشخیص سریع بیماری‌ها توسط بهورزان، افزود: اگر بیماری‌ها در هر سطحی سریعاً شناسایی شوند یقیناً بار بیماری در درمان و تحمیل هزینه بر بیمار و نظام سلامت کاهش می‌یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اخلاق حسنه و خوش‌رویی را یکی از انتظارات مردم از بهورزان برشمرد و گفت: رجوع مردم به خادمان در نظام سلامت، نعمت خدا بر ما است و سلامت مردم امانتی در دست همه ما بوده و باید بسته‌های خدمتی در کمال خوشرویی و احترام به خدمت گیرندگان ارایه شود.
دکتر آشوبی سلامت جامعه را مستمر و بدون وقفه دانست و گفت: تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه تحت هیچ شرایطی تعطیل نیست و نمونه این ادعا همین بحران اخیر کرونا است.
وی بر ضرورت ارایه بهترین خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: اگر تنها دیابت و فشار خون مردم در خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت کنترل شود، مردم به بسیاری از بیماریهای گرفتار نمی‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر لزوم افزایش سواد رسانه بهورزان و استفاده بهینه توأمان با مراقبت از فضای مجازی توسط خط مقدم نظام سلامت تأکید کرد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید