شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 6230 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ |
174 بازدید
10
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، در پی انتشار بیانیه بسیج دانشجویی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رشت که با حاشیه هایی همراه بود دقایقی قبل روابط عمومی دانشگاه و هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به طور جداگانه بیانیه ای را صادر نموده و به دفتر پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ارسال نمودند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، در پی انتشار بیانیه بسیج دانشجویی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رشت که با حاشیه هایی همراه بود دقایقی قبل روابط عمومی دانشگاه و هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به طور جداگانه بیانیه ای را صادر نموده و به دفتر پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ارسال نمودند . متن این بیانیه ها بدین شرح می باشد .

بیانیه جمع کثیری از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

استاد اندیشمند جناب آقای دکتر امیرتیموری

امروز در کمال تأسف و تعجب ، متنی در خبرگزاری فارس و برخی از سایت های خبری استان تحت عنوان « بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت» مشاهده کردیم که سراسر افتراء و تهمت و کذب بود. در ابتدا خواستیم به دیده خود شک کنیم و آن را بیانیه بسیج دانشجویی واحد رشت ندانیم ولی نشد.! خواستیم مخاطب متن را جناب عالی ندانیم ، اما مگر می شود خود را فریب داد و نوشته های مضبوط را نادیده گرفت و چشم های خود را خائن دانست؟

ما به دلائل زیر این هتاکی و بیانیه سراسر کذب را تکذیب می کنیم و از مسئولین بسیج دانشجویی کشور و استان و سپاه قدس گیلان خواهان تکذیب مندرجات بیانیه و برخورد با عنصر خودسر آقای حسین محبتی هستیم :

1 – هیچکدام از کارکنان ، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و استان ، شما را در جریان فتنه 88 متهم ندانسته و نمی دانند، شما مانند خیل عظیم مردم، معتقد به جریان 8 دی بوده و هستید.

2 – انتخاب معاونین متدین و حزب الهی در هیأت رئیسه، نشانگر عمق اعتقادتان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

3 – حمایت همیشگی شما از آزادگان و جانبازان دانشگاه، بسیج کارکنان، بسیج اساتید و حتی درخواست های قانونی بسیج دانشجویی، نشانگر اهتمام حضرت عالی به سپاه پاسداران و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

4 – ما نیز چون شما، رفتار کودکانه و لجوجانه یک نفر در بسیج دانشجویی را از نوع تفکر ناب بسیج دانشجویی و سپاه قدس گیلان، جدا دانسته و بر آن واقفیم که خود سریهای یک انسان متکبر و بی ادب را نباید بر جامعه مخلص و انقلابی بسیج و سپاه تعمیم داد.

5 – آرامش فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ارتقای سطوح علمی و پژوهشی دانشگاه و نقش سازنده آن در جامعه علمی و پژوهشی استان را مرهون حسن مدیریت جناب عالی می دانیم.

در خاتمه ما جمع کثیری از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن حمایت قاطع از مدیریت جناب عالی، بیزاری خود را از این بیانیه سراسر کذب اعلام می داریم.

اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

بیانیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

متاسفانه اخیراً در برخی از سایت های خبری کشور بیانیۀ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بـا عنـوان « اولتیماتوم بسیج دانشجوئی به رئیس دانشگاه آزاد رشت » منتشر شده است . بدین وسیله جوابیه روابط عمومی این دانشگاه جهت تنویر افکار عمومی و استحضار مردم شریف ایران اسلامی منتشر می شود :

تنها چهل روز پیش در تاریخ 3/3/94 لوح تقدیری با امضای آقایان کامیار مهدی پور بی تم و حسین محبتی جیلدانی به ترتیب با عناوین مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خطاب به ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر امیرتیموری به شرح زیر اهداء شده است :

«حضور محترم جناب آقای دکتر علیرضا امیرتیموری

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

سلام علیکم

از آنجا که رودخانه های عمیق آرامترند ، انسان های پرتلاش نیز بسان درختان پربار سر در گریبان اخلاص فرو برده اند ، و دست در راه به ثمر رساندن نیاز خلق برداشته و خالصانه چون سروی ستبر ، و برگی لطیف ایستاده اند تا آرامش و صداقت پا برجا باشد. همچون رودخانه های عمیق در آرامشی بس شگفت ره به دریا می برند اما طاعتشان را در عمقشان باید جست .

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر از همکاری های بی دریغ شما از « بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت » به عمل می آوریم .

از محضر باریتعالی برای شما آینده ای همراه با موفقیت تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لمقدمه الفداء) مسئلت داریم .

                                        کامیار مهدی پور بی تم                                                    من الله التوفیق

             مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان                                   حسین محبتی جیلدانی/  مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت»

سوال این است کـه در فـاصله چهل روز چه اتفاقی افتاده است که « همکاری های بی دریغ » به یکباره به « قرارگرفتن در صف مقابل » و «اولتیماتوم» تبدیل شده است ؟

بسیج کارکنان و بسیج اساتید استان نیز مانند این لوح را در طی شش ماه اخیر به ریاست واحد رشت اهداء نمودند و بر همکاری تنگاتنگ ریاست دانشگاه و همه مجموعه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی رشت تأکید نمودند.

لذا ضمن رد ادعاهای کذب مطرح شده در بیانیه مذکور لازم است نکاتی را روشنگری نمائیم . همانگونه که در تاریخ 27/11/93 دانشگاه آزاد اسلامی رشت با پیشنهاد شخص ریاست واحد جناب آقای دکتر امیرتیموری میزبان « کنگره شب شعر شهدای دانشجوی دفاع مقدس » بوده است ، بنای یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز از طراحی سازه تا اجرای آن در زمان مدیریت ایشان و با پیگیری شخص ایشان صورت گرفته است . بحث استقرار شهدای گمنام در واحد رشت نیز با پیشنهاد ایشان به رئیس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مطرح شد و نتیجه این شد « باتوجه به اینکه مقرر شد مجموعۀ سایت دانشگاه آزاد اسلامی رشت از مکان فعلی به مجتمع 50 هکتاری انتقال یابد ، احداث یادمان شهدا نیز در سایت جدید صورت گیرد تا از برکت وجود شهدای گمنام سیستم آموزشی این دانشگاه نیز برخوردار گردد .»

همۀ ما فرزندان این انقلابیم ، آرامش همۀ ما ، مدیون رشادتهای دیروز سپاهیان و بسیجیان غیور این مرز و بوم است ، راه را گم نکنیم . البته که رفتارهای کودکانه و لجوجانه یک شخص با عنوان بسیج دانشجویی را از تفکر ناب بسیج دانشجویی و سپاه قدس جدا می دانیم . بسیج مکتب ابراهیم همت و مهدی باکری به این راحتی برچسب های کذب را به فرزندان این انقلاب نمی زند.

هیأت رئیسه ، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مانند سایر دستگاه های آموزشی – پژوهشی سراسر کشور خود را بسیجی دانسته و خود را قویاً پیرو ولایت مطلقه فقیه می دانند .

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

انتهای پیام/083458

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 10
    1. نویسنده :غلانمرضا

      روابط عمومی از طرف ما کارکنان واعضای هیات علمی نبایدمطالب کذب بنویسد حق با بسیج دانشجویی است

    1. نویسنده :غلانمرضا

      سرپرست دانشگاه آزادرشت باید اشتباهش را بپذیرد!
      واز اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی وکل بسیج معذرت خواهی کند.

    1. نویسنده :عبدالله

      لطفا به جای پاسخ دادن، به حقایقی که بسیج دانشجویی
      گفته است.سعی کنید برخوردتان رادر یک محیط فرهنگی اصلاح نمائید.

    1. نویسنده :فولاد

      باسلام,درمتن ارسالی وتنظیمی ازسوی روابط عمومی واحد رشت یابهترعرض کنم تقریرشده توسط معاون دانشجویی واحدجناب یونسی رستمی سوالی دارم که لازم به پرسش است,استنادبه نظرورای اعضای هیات علمی وکارکنان مبنی براعتراض ازکدامین سندمی باشد؟با رفتاری که جناب امیرتیموری در طول حضورشان دراین سمت با هیات علمی وکارکنان نموده اندکه جناب یونسی کاملا آگاه برخوردهای خارج از شان ایشان بازیرمجموعه خودهستندقدری بی انصافی ودورازجوان مردی است منظورازهیات علمی حتما همان هایی هستندکه وقتی به دفترایشان مراجعه میکنندکه چرا زشته های واحدرابذل وبخشش میکنیدوما را به چالش می اندازیددرکمال بی مهری به آنهامیگویدبه شماارتباط ندارد نیست!؟یاکارکنان آنهایی نیستند که شب عیدباکثرحقوقشان آن هم تنهاازسرشکم سیری ورفتارقلدرمعابانه این عزیزان رادچارسرشکستگی درخانواده میکند!؟حتی اگردرجمع بکاربرده عده ای هم با این اطلاعیه موافق نباشند که نیستنددین به گردن راقم وآقای رییس است.شایدایشان همچنان خودرا صاحب جان ومال و…می دانند!!!که سخت دراشتباهندوعاقبت خوشی برایشان درنزدخداوندنیست

    1. نویسنده :رستم

      یه وقتایی بیخودی دنبال مقصر میگردیم
      در صورتی که مقصر واقعی خودمونیم!
      جناب امیرتیموری تیغ بران گر بدستت دهدچرخ روزگار
      هرچه می خواهی ببر امانبر نان کسی

    1. نویسنده :غریب آشنا

      چقدر زشته تو ماه مبارک رمضان روابط عمومی ورئیس دانشگاه آزادرشت به سادگی خودشون گفته های کذب وجوابیه کذب به بسیج میدن واقعا برای معاون دانشجویی
      رئیس واحد مرکز استان متاسفم. فقط از خدا و امیرالمومنین می خواهیم جواب کارهای امیرتیموری بده
      انشا اله

    1. نویسنده :ناصر

      فرمایشات امام خمینی(ره) من دست یکایک شما بسیجیان پیشگامان رهائی را میبوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت
      هیچ کارمند واستادی از ریاست دانشگاه همایت نکرده مگر چند نفریکه دورور اوهستند هر کدام انها چند پرونده غیر اخلاقی دارند که مخال ….

    1. نویسنده :پارسای مقدم

      بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره):
      بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همة مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند.
      آیا این درست است که بسجیان دوران جنگ که بعضی هانیز جانبازند در دانشگاهدر سخت ترین جا کارکنند در بایگانی،تلفنخانه،رانند،نگهبان باشند ولی افرادیکه خلاف کار باشند دردفتر ریاست،روابط عمومی،اموراداری که بچه های جبهه جنگ رابه مسخره بگیرندآقای امیر تیموری شما اینجوری ادعای بسیجی دارید؟؟؟؟

    1. نویسنده :صبورمبارز

      ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی):

      ـ‌ بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.
      امیرتیموری به خاطر نگهداشتنن میزت خیلی جنایت ها کردی. ولی من تو را بخاطراین ماه مبارک نمی بخشم.

    1. نویسنده :لیلا

      بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره):

      ــ بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.آقایان امیرتیموری،مشک بید واقعا دراین ماه مبارک برایتان متاسفم به جای حل مشکلات کارکنان واعضای هیات علمی فقط دروغ می گوئید واقعاًخیلی دروغگوئید به خودتان بیائید تاکی دروغ مسئول دفتر ومدیر اداری شما با اصل بسیج مثل شما مشکل دارندانشااله به موقع سرجایشان خواهیم نشاند.