شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 4778 |
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۷ |
157 بازدید
5
3
ارسال به دوستان
پ

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، در پی جلسه تکریم از پایگاههای اطلاع رسانی توسط شهرداری کلانشهر رشت به مناسبت هفته روابط عمومی! انعکاس اخبار منتشره در پایگاههای خبری فعال در حوزه شهری در جای خود بسیار جالب و قابل تامل بود . چنانکه به مخاطبان القاء می گردد که پایگاههای خبری به […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، در پی جلسه تکریم از پایگاههای اطلاع رسانی توسط شهرداری کلانشهر رشت به مناسبت هفته روابط عمومی! انعکاس اخبار منتشره در پایگاههای خبری فعال در حوزه شهری در جای خود بسیار جالب و قابل تامل بود . چنانکه به مخاطبان القاء می گردد که پایگاههای خبری به صورت انفرادی مورد تکریم قرار گرفته اند و مباحث مطروحه در این جلسه بصورت خاص بیان شده است .

از این رو قضاوت برای مخاطبان با مشکل مواجه شده که سرویس اجتماعی پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس را بر آن داشت تا با نگاهی گذرا به سکانس های جلسه دیروز پرده از ابهامات پیش آمده بردارد و قضاوت را به شما مخاطبان سپارد .

سکانس اول /8 دی نیوز

شهردار رشت در نشست با مدیران رسانه ها:قطعا شهرداری پاتوق سیاسی نخواهد شد/ الیاس حضرتی مهمان “رسانه ای” من است!

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری پاتوق سیاسی نخواهد شد گفت: یک مهمان “رسانه ای” برایم آمده است. اگر سوال دیگری ندارید، جلسه را به پایان برسانیم تا آقای “الیاس حضرتی” بیش از این منتظرم نماند!

به گزارش خبرنگار سرویس شهری و اجتماعی ۸دی نیوز، نشست تکریم از پایگاه های خبری تحلیلی استان گیلان به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور سید محمد علی ثابت قدم بعد از ظهر امروز(پنجشنبه) در شهرداری رشت برگزار شد.

شهردار رشت در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی رسانه ها در جهت توسعه و پیشرفت رشت قدردانی کرد.

وی نقد سازنده ای که بدون خط و گرایش سیاسی باشد را برای شهرداری رشت لازم دانست و اظهار کرد: از انتقادهایی که منصفانه و خیرخواهانه باشد به شدت استقبال می کنم زیرا نوعی کمک به شهر محسوب می شود.

ثابت قدم شهراری و مدیریت شهری را یک مقوله کلی‌گو ندانست و ابراز نمود: باید با مردم صادق باشیم و برای رفاه حال آنان سعی و تلاش نمائیم.

قطعا در مناسبت های مذهبی فضای شهر را آماده سازی می‌کنیم

وی با تأکید بر اینکه برای منافع شهروندان، حداکثر توانم را خرج می کنم اذعان داشت: قطعا در مناسبت های مذهبی، اعیاد و شهادت ها، فضای شهر را آماده سازی می کنیم و اصلا کوتاهی نخواهیم کرد.

شهردار رشت ضمن بر شرمردن مشکلات و ضعف های ساختاری موجود در شهرداری، گفت: دغدغه های اقتصادی در شهرداری زیاد است و باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی به مردم خدمت کرد.

وی مدیریت حاکم بر شهرداری را محلی دانست و افزود: شیوه اداره کردن شهرداری، دستوری است.

ثابت قدم با اشاره به وضعیت آسفالت خیابان های شهر خاطرنشان کرد: بی شک آسفالت کردن از وظیفه های ذاتی شهرداری است و اگر بگوییم “نهضت آسفالت” انجام می دهیم و هیاهوی رسانه ای برپا کنیم، نوعی عوام فریبی است.

مطمئن باشید در شهرداری به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد

وی در بخش دیگر سخنانش در پاسخ به سوالات مدیر مسئول ۸ دی نیوز بیان نمود: مطمئن باشید، قطعا در شهرداری به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد. درب شهرداری به روی افرادی که اهل باند و جناح حزبی نیستند و همواره نگاه توسعه شهری دارند، باز است.

سکوت بنده در پاره ای از اوقات نشان دهنده ابله بودن مخالفان است

شهردار رشت در ادامه با اشاره به انقادهای برخی از افراد به وی تصریح کرد: چون می خواهم اعتماد مردم سلب نشود و به مدیران شهری بدبین نگردند، جواب منتقدان را نمی دهم. سکوت بنده در پاره ای از اوقات نشان دهنده ابله بودن مخالفان است؛ چراکه می بینم ناتوانی فکری آقایان باعث این می شود که نگاه توسعه ای نداشته باشند.

ثابت قدم همچنین افزود: اگر انتقادها سازنده باشند، باید قبول کنیم که این مشکلات یک شبه بوجود نیامده است که یک شبه هم حل شود. عده ای تمایل به غوغا سالاری دارند.

آقای حضرتی مهمان “رسانه ای” بنده است

شهردار رشت قضیه حق امضا نداشتن خود را کذب دانست و تأکید کرد: همه چک های مالی شهرداری را امضا می کنم و بدهکاری خاص به بانک ها نداریم.

وی ضمن کوتاه کردن صحبت هایش از حاضرین عذرخواهی کرد و گفت: یک مهمان “رسانه ایبرایم آمده است. اگر سوال دیگری ندارید، جلسه را به پایان برسانیم تا آقای الیاس حضرتی بیش از این منتظرم نماند!!

 

سکانس دوم/ رشت پرس

درب شهرداری به روی همه گروههایی که فکر و عقیده سیاسی دارند باز است

اختصاصی/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس نشست تکریم از پایگاه های خبری تحلیلی استان گیلان به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور سید محمد علی ثابت قدم و مدیران مسئول پایگاه های خبری در شهرداری رشت برگزار شد.

شهردار رشت در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تشکراز زحمات اصحاب رسانه اظهار داشت: پایگاههای خبری می توانند با چشمان تیزبین رسانه ای خود فارغ از اینکه افراد را هدف گیرند با نقدهای سازنده در برطرف کردن مشکلات و در جهت توسعه و پیشرفت شهر رشت باعث تسریع در خدمت رسانی ما به مردم شوند.

محمدعلی ثابت قدم در پاسخ به سوالات متعدد مدیران رسانه اظهار داشت: یکی از نکات حائز اهمیت در شهر رشت میزان رابطه ای است که مردم با نوع وضعیت شهر خود دارند و مردم رشت با توجه به عقب افتادگی های موجود در شهر خواستار به دست آوردن نیازهای اولیه خود بوده و در نتیجه نیازهای میان مدت و طولانی مدت شهروندان بر حسب انباشتگی از بین می رود.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه های شهروندان از بابت اینکه شهرداری خاستگاه افراد سیاسی می باشد اظهار داشت: شهرداری همواره به خاطر پایگاه اقتصادی و اجتماعی خود عملا” مورد توجه سیاسیون و افراد انتخاباتی قرار میگیرد لذا اطمینان می دهم که قطعا در شهرداری بدون هیچ شائبه ای به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد و درب شهرداری به روی همه گروههایی که فکر و عقیده سیاسی دارند و بتوانند در حوزه مدیریت شهری از تجربیات آنان بهره جست باز است.

وی در پایان در خصوص حذف و قطع درختان برای احداث مسیر اتوبوس تندرو (BRT) اظهار داشت: با در اختیار داشتن دستگاه برداشت و حمل درخت حتی الامکان از قطع درختان جلوگیری به عمل می آید.

 

سکانس سوم/ دیارمیرزا

سطح انتظارات را پایین آورده‌ایم/سکوت بنده بخاطر از بین نرفتن اعتماد مردم است/شفاف‌سازی بدور از هرگونه هیاهو انجام شود/غوغاسالاری به ضرر مردم است 

نشست مدیران و سردبیران پایگاه های خبری تحلیلی استان گیلان با شهردار رشت به مناسبت هفته روابط بعد از ظهر امروز در شهرداری این شهر برگزار شد.

ثابت قدم شهردار رشت در این نشست پایگاه های خبری را چشمان تیزبین جامعه و پرکارترین رسانه ها در امور مدیریت شهری دانست و ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه آنها گفت:تقارن ناشی از هفته روابط عمومی ها سبب شد تا اینکه نشست امروز با شما برگزار شود.

وی نقد سازنده را برای شهرداری رشت لازم دانست و ضمن استقبال از آن افزود:اگر به جای نقد افراد موضوعات را نقد کنیم به ما کمک می کند تا نقدها سازنده و بدور از جهت گیری های سیاسی باشد و از انحراف خدمت رسانی به مردم نیز جلوگیری می کند.

ضعف ساختاری مدیریت شهری در ایران ثابت قدم شهرداری و مدیریت شهری را یک مقوله کلی‌گو ندانست و افزود:در همه جای دنیا چه ایران و چه کشورهای توسعه یافته تصمیمات شهرداری ممکن است یک موضع خرد یا یک هدف کلان را هدف بگیرد . وی با اشاره به قانون نوسازی مصوب سال ۱۳۶۲ گفت:طبق این قانون مقوله خودکفایی شهرداری ها را داریم و شهرداری باید همانند یک بنگاه خصوصی در آمد خود را به هزینه متصل کند. ثابت قدم افزود:وقتی یک نهاد عمومی غیردولتی منابع خود را از طریق مردمی بدست می آورد و حکم مسئولیتی آن توسط دولت صادر می شود شاهد تضادهایی خواهیم بود که نشان دهنده ضعف ساختاری در انتخاب شهرداران است و این موضوع در شهرهای بزرگ بیشتر خود را نشان می دهد.

ثابت قدم اضافه کرد:برای همه شهرها یک ساختار مدیریتی تدوین شده است و وقتی شاهد یک نگاه محلی در مدیریت محلی نباشیم و انتخاب و شیوه مدیریت بصورت دستوری از بالا انتخاب شود و فرق شهرها تنها در تعداد اعضای شورای شهر باشد شاهد این خواهیم بود که با یک عمل مشابه بنا به میزان توسعه یافتگی شهرها نتایج متفاوتی بگیریم.

وی افزود:هرکسی که به جای من بنشنید این ضعف ساختاری را مشاهده خواهد کرد چون ضعف ساختاری مبتنی بر ساختار است نه نفرات. خواسته های بلند مدت و میان مدت شهروندان از دست رفته شهردار رشت با بیان اینکه انباشت عقب ماندگی ها موجب شده خواسته های بلند مدت و میان مدت شهروندان از دست برود اضافه کرد:وقتی کار کوچکی برای مردم انجام می دهیم آنها فکر می کنند اتفاق بزرگی رخ داده است و بنوعی ما با عملکرد خود سطح انتظارات را پایین آورده ایم .

آسفالت یکی از کوچکترین وظایف شهرداری ها از صدسال پیش بوده اما هم اکنون به عنوان خواسته اصلی مردم تبدیل شده و شاهد این بودیم که در دوره ای از نهضت آسفالت نام برده اند,درحالیکه آسفالت وظیفه ذاتی شهرداری است و این موضوع نمی تواند منتی بر مردم باشد.واقعیت امر این است که هیاهو و بزرگنمایی این موضوع عوام فریبی است. ثابت قدم گفت: بخاطر پایگاه اقتصادی شهرداری موجب شده که عده ای این نهاد را در انتخابات مستمسک قرار دهند. سکوت بنده بخاطر از بین نرفتن اعتماد مردم است شهردار رشت با بیان اینکه با ضعف ساختاری موجود و حجم بالای تقاضاها فساد می تواند در شهرداری رخ دهد اضافه کرد:مطمئن باشید در شهرداری به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد اما درب شهرداری به روی افراد از جناح های مختلف سیاسی باز است و به شرط رعایت خطوط قرمز شهرداری از تجارب آنها در توسعه شهری استفاده خواهیم نمود. ثابت قدم راه از بین بردن فساد ساختاری را تمرکز زدایی دانست و افزود:جوانگرایی,توانمندسازی پرسنل و علمی کردن از دیگر راه های از بین بردن فساد است که بخشی از آن انجام شده است و طی دو سه هفته آینده در شهرداری رشت به ثبات مدیریتی خواهیم رسید. وی سکوت خود در برابر توهین ها و انتقادات شدید را پرهیز از بدبینی مردم به شهرداری و از بین بردن اعتماد مردم دانست و افزود:سکوت بنده به معنای رضایت نیست بلکه در پاره ای از موارد ناتوانی ذهنی برخی باعث این می شود که نگاه توسعه ای نداشته باشند.

مشکلات یک شبه بوجود نیامده است که یک شبه هم حل شود ثابت قدم همچنین افزود: اگر انتقادها سازنده باشند قابل پذیرش است باید قبول کنیم که این مشکلات یک شبه بوجود نیامده است که یک شبه هم حل شود. دوره ساخت و تخریب در خوش بینانه ترین شرایط باید مساوی باشد.انتظار نداشته باشید که طی یک دوره یک ماهه تحولات بنیادین بوجود آورم و اینگونه اظهارات تنها یک آرمان گرایی صرف است.

شهردار رشت در ادامه اظهار داشت:این قول را به مردم خواهم داد که با حداکثر توان مجموعه شهرداری و در برخی موارد خارج از مجموعه تلاش کنیم منافع شهرروندان را تامین نماییم.

غوغاسالاری به ضرر مردم است وی خواستار شفاف سازی بدور از هرگونه هیاهو و در چارچوب مجاری قانونی شد و افزود:غوغاسالاری به ضرر مردم است و مردم رشت به اندازه ی کافی آسیب دیده اند اما اگر عده ای تمایل به غوغا سالاری دارند می توانند به کار خود ادامه دهند. ثابت قدم با بیان اینکه رینگ اول شهر قبل از انقلاب ساخته شده و هنوز تکمیل نشده است اضافه کرد:علاوه بر طرح سخت افزاری باید کارهای نرم افزاری نظیر طرح ترافیک,دوربین ها وطرح پیاده راه نیز انجام گیرد. وی همچنین در خصوص نگرانی برخی افراد از قطع شدن درختان با ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی در رشت اظهار داشت:هنگام ایجاد این خط ویژه هیچ درختی قطع نمی شود بلکه کنده شده و به جای دیگری منتقل می گردد .

 

سکانس چهارم/خزر آنلاین

سکوت میکنم تا نشان دهم منتقدانم ابله هستند / اینکه می گویند حق امضا ندارم، کذب است. همه چک های مالی شهرداری را خودم امضا می کنم!

به گزارش خزرآنلاین، پس از بالاگرفتن انتقادهای جسته و گریخته به عدم برگزاری جلسه شهردار رشت با پایگاه های خبری، شهردار رشت بعدازظهر امروز نشستی را با حضور برخی از مسئولین پایگاه های خبری و در ساختمان شهرداری رشت برگزار نمود.
این نشست که تحت عنوان تکریم پایگاه های خبری برگزار شد، با اظهارات عجیب شهردار رشت نسبت به منتقدان عملکرد خود همراه بود.
شهردار رشت در واکنش به انتقادات نسبت به برخی عملکردهایش، گفت: “در بعضی مواقع در برابر منتقدانم سکوت می کنم تا نشان دهم مخالفانم ابله هستند!”
وی در ادامه مخالفان عملکرد خود را ناتوان فکری خواند و گفت: ” همین ناتوانی فکری آقایان باعث شده که نگاهشان بر مبنای توسعه نباشد!”
وی با اشاره به اینکه آسفالت کردن وظیفه شهرداری است، استفاده از الفاظی همچون نهضت آسفالت را عوامفریبی خواند!
ثابت قدم در پایان با بیان اینکه آقای الیاس حضرتی مهمان رسانه ای ایشان هستند، خواست تا جلسه زودتر به پایان برسد تا آقای حضرتی بیش از این در انتظار نماند!

 

سکانس پنجم/گیل خبر

تمرکز زدایی،جوانگرایی,توانمندسازی پرسنل و علمی کردن از راه های از بین بردن فساد است/سکوت بنده بخاطر از بین نرفتن اعتماد مردم است

 نشست مدیران و سردبیران پایگاه های خبری تحلیلی استان گیلان با شهردار رشت به مناسبت هفته روابط بعد از ظهر امروز در شهرداری این شهر برگزار شد.

ثابت قدم شهردار رشت در این نشست پایگاه های خبری را چشمان تیزبین جامعه و پرکارترین رسانه ها در امور مدیریت شهری دانست و ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه آنها گفت:تقارن ناشی از هفته روابط عمومی ها سبب شد تا اینکه نشست امروز با شما برگزار شود. وی نقد سازنده را برای شهرداری رشت لازم دانست و ضمن استقبال از آن افزود:اگر به جای نقد افراد موضوعات را نقد کنیم به ما کمک می کند تا نقدها سازنده و بدور از جهت گیری های سیاسی باشد و از انحراف خدمت رسانی به مردم نیز جلوگیری می کند.

ثابت قدم شهرداری و مدیریت شهری را یک مقوله کلی‌گو ندانست و افزود:در همه جای دنیا چه ایران و چه کشورهای توسعه یافته تصمیمات شهرداری ممکن است یک موضع خرد یا یک هدف کلان را هدف بگیرد . وی با اشاره به قانون نوسازی مصوب سال ۱۳۶۲ گفت:طبق این قانون مقوله خودکفایی شهرداری ها را داریم و شهرداری باید همانند یک بنگاه خصوصی در آمد خود را به هزینه متصل کند. ثابت قدم افزود:وقتی یک نهاد عمومی غیردولتی منابع خود را از طریق مردمی بدست می آورد و حکم مسئولیتی آن توسط دولت صادر می شود شاهد تضادهایی خواهیم بود که نشان دهنده ضعف ساختاری در انتخاب شهرداران است و این موضوع در شهرهای بزرگ بیشتر خود را نشان می دهد. ثابت قدم اضافه کرد:برای همه شهرها یک ساختار مدیریتی تدوین شده است و وقتی شاهد یک نگاه محلی در مدیریت محلی نباشیم و انتخاب و شیوه مدیریت بصورت دستوری از بالا انتخاب شود و فرق شهرها تنها در تعداد اعضای شورای شهر باشد شاهد این خواهیم بود که با یک عمل مشابه بنا به میزان توسعه یافتگی شهرها نتایج متفاوتی بگیریم. وی افزود:هرکسی که به جای من بنشنید این ضعف ساختاری را مشاهده خواهد کرد چون ضعف ساختاری مبتنی بر ساختار است نه نفرات.

شهردار رشت با بیان اینکه انباشت عقب ماندگی ها موجب شده خواسته های بلند مدت و میان مدت شهروندان از دست برود اضافه کرد:وقتی کار کوچکی برای مردم انجام می دهیم آنها فکر می کنند اتفاق بزرگی رخ داده است و به نوعی ما با عملکرد خود سطح انتظارات را پایین آورده ایم .آسفالت یکی از کوچکترین وظایف شهرداری ها از صدسال پیش بوده اما هم اکنون به عنوان خواسته اصلی مردم تبدیل شده و شاهد این بودیم که در دوره ای از نهضت آسفالت نام برده اند,درحالیکه آسفالت وظیفه ذاتی شهرداری است و این موضوع نمی تواند منتی بر مردم باشد.واقعیت امر این است که هیاهو و بزرگنمایی این موضوع عوام فریبی است.

ثابت قدم گفت: بخاطر پایگاه اقتصادی شهرداری موجب شده که عده ای این نهاد را در انتخابات مستمسک قرار دهند. شهردار رشت با بیان اینکه با ضعف ساختاری موجود و حجم بالای تقاضاها فساد می تواند در شهرداری رخ دهد اضافه کرد:مطمئن باشید در شهرداری به هیچ عنوان پاتوق سیاسی ایجاد نخواهد شد اما درب شهرداری به روی افراد از جناح های مختلف سیاسی باز است و به شرط رعایت خطوط قرمز شهرداری از تجارب آنها در توسعه شهری استفاده خواهیم نمود.

ثابت قدم راه از بین بردن فساد ساختاری را تمرکز زدایی دانست وافزود:جوانگرایی,توانمندسازی پرسنل و علمی کردن از دیگر راه های از بین بردن فساد است که بخشی از آن انجام شده است و طی دو سه هفته آینده در شهرداری رشت به ثبات مدیریتی خواهیم رسید. وی سکوت خود در برابر توهین ها و انتقادات شدید را پرهیز از بدبینی مردم به شهرداری و از بین بردن اعتماد مردم دانست و افزود:سکوت بنده به معنای رضایت نیست بلکه در پاره ای از موارد ناتوانی ذهنی برخی باعث این می شود که نگاه توسعه ای نداشته باشند.

ثابت قدم همچنین افزود: اگر انتقادها سازنده باشند قابل پذیرش است باید قبول کنیم که این مشکلات یک شبه بوجود نیامده است که یک شبه هم حل شود. دوره ساخت و تخریب در خوش بینانه ترین شرایط باید مساوی باشد.انتظار نداشته باشید که طی یک دوره یک ماهه تحولات بنیادین بوجود آورم و اینگونه اظهارات تنها یک آرمان گرایی صرف است.

شهردار رشت در ادامه اظهار داشت:این قول را به مردم خواهم داد که با حداکثر توان مجموعه شهرداری و در برخی موارد خارج از مجموعه تلاش کنیم منافع شهرروندان را تامین نماییم. غوغاسالاری به ضرر مردم است وی خواستار شفاف سازی بدور از هرگونه هیاهو و در چارچوب مجاری قانونی شد و افزود:غوغاسالاری به ضرر مردم است و مردم رشت به اندازه ی کافی آسیب دیده اند اما اگر عده ای تمایل به غوغا سالاری دارند می توانند به کار خود ادامه دهند.

ثابت قدم با بیان اینکه رینگ ترافیکی اول شهر قبل از انقلاب ساخته شده و هنوز تکمیل نشده است اضافه کرد:علاوه بر طرح سخت افزاری باید کارهای نرم افزاری نظیر طرح ترافیک,دوربین ها وطرح پیاده راه نیز انجام گیرد. وی همچنین در خصوص نگرانی برخی افراد از قطع شدن درختان با ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی در رشت اظهار داشت:هنگام ایجاد این خط ویژه هیچ درختی قطع نمی شود بلکه کنده شده و به جای دیگری منتقل می گردد.

در پایان باید ژرف اندیشید با توجه به اینکه رسانه در انتقال صحیح اخبار و جلسات به مخاطبان نقش محوری را برعهده دارند اینگونه اقدامات که موجب جریحه دار شدن و بی اعتمادی مخاطبان به اخبار منتشره در رسانه می شود را باید مصلحت اندیشی منافع و یا سانسور خبری نامید ؟ مطمئنا مخاطبان و مسئولان مربوطه در مواجه با چنین پدیده ای چه عکس العملی را نشان خواهند داد؟

انتهای پیام/083458

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 5
    1. نویسنده :علی

      جالب اینه که سایت حامی شهردار ، انتشار الفاظ ناشایست شهردار به منتقدان را سانسور میکند و نیمه خالی را می بیند در حالی که عملکرد جانبدارانه او در حوزه های کاری مصداق سانسور خبری است.

    1. نویسنده :حمید

      بابت دقت نظر رشت پرس تشکر می کنم و اینکه سایتهای وابسته به جناح یا مدیر …. مطمئنا نمی تواند منعکس کننده تمام ابعاد یک خبر باشد چرا که وامدار هستند پس بهتر است به برخی مسائل ورود نکنند .

    1. نویسنده :همکار

      با این نوع مطالب و بولد کردن مسایل زرد تنها خود را در مقابل سایر رسانه ها قرار میدهید
      میل خودتان است……

    1. نویسنده :سید

      گیل خبر از دیارمیرزا نقل کرده بنابراین لازم نبود گیلخبر رو هم بزارید

    1. نویسنده :سید

      رشت پرس هم بش از 70 درصد گفته های صبت قدم رو ننوشته