شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 18629 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۷:۲۱ |
173 بازدید
19
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس ، به دنبال خیل عظیم نظرات و گلایه های واصله به پایگاه خبری رشت پرس و انتشار آن متاسفانه تا کنون هیچکدام از مسئولان عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنشی در خصوص تائید تا تکذیب انجام نداده اند که این موضوع خود جای تامل دارد. در پی […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس ، به دنبال خیل عظیم نظرات و گلایه های واصله به پایگاه خبری رشت پرس و انتشار آن متاسفانه تا کنون هیچکدام از مسئولان عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنشی در خصوص تائید تا تکذیب انجام نداده اند که این موضوع خود جای تامل دارد.

در پی انتشار سلسله اعتراضات کارمندان آبفار استان گیلان در هفته های گذشته تا کنون که بازتابهای بسیار گسترده ای را در رسانه های به دنبال داشت باید به عرض برسانیم متاسفانه شعله های اعتراض به عملکرد آبفار گیلان همچنان ادامه دارد و هر روز ابعاد جدیدی از این اعتراضات به دفتر پایگاه خبری رشت پرس مخابره می شود.

به راستی سکوت و یا بی توجهی به خواست مردم در انتشار اخبار که امروز به عنوان رکن چهارم دموکراسی در جهان محسوب میگردد امری سهوی محسوب میگردد یا عمدی! که امیدواریم مسئولان استان و آبفار گیلان در این خصوص پاسخی مبتنی بر واقعیت و شفافیت جهت جلوگیری از عواقب ناشی از بی توجهی به درخواست های مشروع کارمندان یک سازمان را بارویکرد اصلاحی در دستور کار خود قرار دهند .

لذا بهتر است جهت خانمه دادن به این موج اعتراضی کارمندان آبفار گیلان که سالیان سال از مجاری مختلف منتشر شده است مسئولان امر وارد عمل شده و از راهکار های قانونی جهت جلوگیری از عواقب ناشی از آن جلوگیری بعمل آورند .

همچنین باید عرض کنیم رسانه تنها وظیفه اطلاع رسانی و مطالبه گری حقوق مکتسبه مخاطبان و شهروندان را به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولین دنبال می کند و از هرگونه اظهار نظر جناحی و شخصی تبری می جوید . امیدواریم مسئولان دولت تدبیر و امید در استان گیلان که در این مدت تنها نظاره گر اخبار منتشره بوده اند، پاسخ قانع کننده ای را برای مخاطبان داشته باشند تا اعتماد مخاطبان و شهروندان که مطالبات خود را از مجاری قانونی علی الخصوص رسانه ها مطرح می کنند سلب نگردد .

در ادامه به تحلیل اخبار منتشره به استناد بخش کوچکی از نظرات مندرج در پی نوشت خبر خواهیم پرداخت و در پایان واکنش مسئولان عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را با هم مرور خواهیم کرد.

–          دو روز پیش ایشون از ی عده از همکارانمون که قرارداد کارمعین بودن خاستن بیان قرارداد امضا کنند.
اول اینکه از همه ی قرارداد صوری سال ۹۴ رو امضا گرفتن که و علنا بهشون گفتن معوقاتشو بهتون نمیدیم.
ثانیا الان مهر ماست این همکارای ما دارن قرارداد اول سال رو میبندن.
ثالثا چند نوع قرارداد داریم که بقیه هنوز قرارداد نبستن و احتمالا دو سه ماه دیگه قرارداد میبندن.
در آخر بگم که کاری هم می کنه هیچکس معوقاتش رو درست دریافت نکنه ،بعنوان مثال بیمه دوبار در سال از ما اضاف پول بر میدار

–          از استاندار محترم و نمايندگان محترم استان خواهشمنديم اين موضوع را هرچه سريعتر فيصله دهند. چون واقعا ماندن اين آقا ديگر به هيچ وجه به صلاح استان بخصوص جامعه روستايي ما نيست.تمام آبداران روستاها بخاطر وجود اين آقا در شركت از كار دست كشيده اند(ادعا نيست برويد از طريق صدا وسيما يا هر طريق ديگر برسي كنيد) و تاسيات آب روستا را به امان خدا رها كرده اند. نمي دانم چرا مسئولين نظارتي استان اين موضوع را نمي بيند يا اهميت نمي دهند؟

–          با تشكر از اطلاع رساني و پيگيري مطالبات به حق كارمندان آبفار گيلان.آقاي فراميني بجاي توجه با خواسته هاي كارمندان خود و اصلاح امور،تمام عوامل داخل و خارج سازمان خود را بسيج نموده تابه قول خودش سردسته هاي معترضان را شناسايي نمايد.به اين منظور گروهي به سركردگي آقاي خامسي تشكيل شده و گزارش روزانه به آقاي فراميني مي دهند.يك ليست تسويه حساب شامل اسامي مديران شهرستاني و كارشناسان ستاد وشهرستان در حال تدوين مي باشند تا پس از اينكه آب از آسياب بيافتد اجرايي نمايند.

–          آقای استاندار و نمایندگان گیلان آیا صدای اعتراض کارمندان آب و فاضلاب روستایی را نمی شنوید ؟ آقای استاندار آیا شما می توانید با ماهی 550 هزار توان می توانید زندگی کنید ! به خدا دیگر خسته شده ایم از بس به زن وبچه گفتیم نداریم . این آقا …. زمان ما است که دارد این همه ظلم میکند و چشم مسئولین را با پول بسته و گوش آنها را کر کرده . اینها همه حق و حقوق کارمندان است که دارد در حلق آنها می ریزد . دیگر با چه زبانی بگوییم به داد ما برسیییییییییییییییید.

–          با عرض سلام وادب . خداوند هیچ کسی رو جلو زن و بچه شرمنده نکنه . ما که شرمنده شدیم . و در زیر خط فقر داریم زندگی میکنیم . خداوند از باعث و بانیش نگزره . این همه ظلمی که به کل اعضای آب و فاضلاب شده از آخرین عضو این مجموعه که آبداران محترم هسش تا پرسنل . حتی پیمانکاران از حقشون نمی گزرن. مدیریت رشت پرس این اخبارو به گوش مسولین برسونید

–          . تا زمانی که آبداران نگهداری روستاها سازمان دهی نشوند و کارکنان شرکت انگیزه نداشته باشند شبکه هایی که با هزینه میلیاردی ساخته شدند نابود میشوند و هرگز مردم آب سالم دریافت نمی‌کنند. این روش مدیریت برای همه ضرر داره از تاسیسات گرفته تا کارکنان و مردم روستاها. آیا آبداری که ماهی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیره برای خوندن کنتور و دریافت پول آب کاری می کنه؟ آیا کلر می‌زنه و شکست می‌گیره؟

–          جناب استاندار محترم،خواهشمند است بررسي نماييد كه كارمندان با درجات تحصيلي كارشناسي ،كارشناسي ارشد وحتي دكتري در آب .وفاضلاب روستايي گيلان در شهرستانها به چه كار گمارده مي شوند؟جواب:براي كنتور خواني ،توزيع قبض آب و دريافت نقدي آب بها به روستاها فرستاده مي شوند!!!آيا اين مايه آبروريزي استان گيلان است يا مايه افتخار؟اميدوارم اين موضوع محرمانه از سوي مسئولين محترم بررسي شود.براي اين كار مصوبه هيات مديره آبفار گيلان هم وجود دارد كه اگر لازم باشد مي توانم ارائه دهم.

–          مدیر عامل اب و فاضلاب روستایی خون کارمندانش رو تو شیشه کرده!
از هر روشی استفاده میکنه که این کارمندا زجر بکشن بهشون فشار بیاد که نکنه یه وقت بخوان ازش تقاضای حق و حقوقشون رو کنن!
مگه میشه یه کارمند با 18 سال سابقه حقوقش 800 هزار تومن باشه؟
مگه میشه مدیر عامل با 37 سال سابقه هنوزم مدیرعامل باشه؟ یعنی دیگه هیچکس وجود نداره؟ این همه جوان متخصص داریم که این اقا اونها رو هم داره زجر میده! عذاب میده ….
نه خدمات درستی به مردم میرسه نه برای کارمندان خودش احترام قائل هست! عوضش تا بخوای آمارهای قلمبه سلمبه میدن بیرون ….
یه مراسم میگیرن تجلیل از شهدا و جانبازان، هفته بسیج، 22 بهمن و … پشت این چیزا قایم میشن! و کسانی که قدرت برداشتن این اقا از راس این اداره رو دارند چشماشون رو می بندن به روی همه چی!
یعنی واقعا هیچکس تو کشور یا این استان نیست که به داد ما برسه!؟ به داد مردم برسه؟
بازم دم رشت پرس گرم که این خبر رو گذاشت

–          ….

شایان ذکر است به دنبال خیل عظیم نظرات و گلایه های واصله به پایگاه خبری رشت پرس و انتشار آن متاسفانه تا کنون هیچکدام از مسئولان عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنشی در خصوص تائید تا تکذیب انجام نداده اند که این موضوع خود جای تامل دارد.

انتهای پیام/083458

 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 19
    1. نویسنده :همكار

      شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور و آقاي …. با كمك برخي از آقايان كه اسمشان را بزودي خواهم گفت ،همه ما را وحتي نمايندگان استان را به بازي گرفته است.

    1. نویسنده :آبدار بدون مزد

      برادران استاني تا رصوايي مدير …و احقاق حقوق همگي اين نهضت را ادامه دهيد.همه ما آبداران شما را دعا مي كنيم . آبدار بدون دريافت حقوق در 30 ماه گذشته.

    1. نویسنده :کارمند شاکی

      رشت پرس برو جلو که کارت درسته . داری عالی میری جلو . اجرت با امام حسین .حقی سال ها خورده شده باید به نوعی گرفته بشه. امیدوارم موفق باشید.

    1. نویسنده :کارمند

      جناب اقای … مدیر عامل اب وفاضلاب کشور واقای ….. ان دنیا که هست باید پاسخگوباشید منتظر اخبار جنایات شما در اخبار 20سی باشید

    1. نویسنده :همکارباسابقه

      باسلام وتشکر از کارکنان رشت پرس ،خدایی اگر حق ما گرفته بشه بااین تورم وزندگی سخت ، دیگه پیش زن وبچه شرمنده نخواهیم شد . خدایا خودت به داد مابرس و مارا از شر این آقا(مدیرعامل) نجات بده .

    1. نویسنده :سجاد

      درود برشما سايت محبوب رشت پرس اميد وارم حداقل يك مسئول پاسخگوي اين همه مطالبا ت و گلايه ها باشد.

    1. نویسنده :کریم

      با سلام و تشکر از مسئولین رشت پرس
      همکاران گرامی با کامنت گذاشتن و حرف زدن کار درست نمی شه با ید عمل کرد . به عمل کار برآید به سخن دانی نیست . تا کی می خواهید پشت این فضای مجازی مخفی بشید و برای گرفتن حق خودتون پشت سر حرف بزنید بیایید برای یک بار و همیشه این قضیه رو تمام کنیم . این همه نوشتیم و گفتیم کدام یک از مسئولین مانند استاندار ، نمایندگان و ….. به داد ما رسیدند بلکه این آقا روز به روز قویتر و جریح تر شد و هر بلایی خواست سر ما آورد و با این روال هم باز سر ما بلا می آره و هر کاری کنه حق ماست.

    1. نویسنده :لنگرود

      خدا را شكر آقاي معاون فرماندار لاهيجان جناب مهندس جهانگيري مدير جديد در چند روز آينده معرفي خواهد شد.

    1. نویسنده :كارشاس

      [quote name=”لنگرود”]خدا را شكر آقاي معاون فرماندار لاهيجان جناب مهندس جهانگيري مدير جديد در چند روز آينده معرفي خواهد شد.[/quote]
      چقدر جالب ،ريئس ستاد انتخاباتي رياست جمهوري آقاي قاليباف در دولت تدبير و اميد تا كجا پيش مي رود .آقاي قاليباف اگر راي مي آورد آقاي جهانگيري حتما استاندار مي شد!!!!

    1. نویسنده :زجردیده

      امیدوارم با این تلاش ها حق آبداران به آنها برسد ما که هیچ حد اقل به داد انها برسید آنهایی که حداقل 30 ماه حقوق نگرفته اند و شرکت همچنان از آنها مطالبه کار میکند قبض آب توزیع و قرائت کنند کلر بزنند شکستگی لوله ها را ترمیم کنند آب دائمی در شبکه بر قرار کنند و همه این کار ها را با مبلغ 100 هزار تومن در ماه انجام دهند تازه 30 ماه هم هست که حقوق نگرفته اند و وقتی مراجعه میکنند میگن اینها نیروی پیمانکار هستند میگیم چرا به پیمانکارها پول نمی دید میگن پیمانکار باید ایقدر قوی باشه که کار کنه و پول نگیره میگیم حقوق ما چرا ایقدر کمه میگن درآمد شرکت کمه اگه کمه پس چرا حقوق نجومی عده ای همچنان برجاست و عده ای 30 ماه حقوق نگیرند و یا عده ای با حقوق حداقلی بسازند و دم نزنند….
      این حرف ها زیاده داداش خسته میشی اگه بگم………

    1. نویسنده :حامي

      اقا ديگه مونده باابروي اقاي جهانگير بازي بشه مثل مهند جعفري

    1. نویسنده :املش

      ما هم به آقاي مهندس جهانگيري تبريك مي گوييم.

    1. نویسنده :آبدار بي مزد

      آقاي مهندس جهانگيري اميد وارم راه آقاي فراميني را نروي و گر نه همين داستان براي شم خواهد بود.

    1. نویسنده :اميد

      اشخاص مهم نيستند رويه مهم است،رويه آقاي جهانگيري هنوز معلوم نيست.

    1. نویسنده :مریم

      هم به مهند رنجور وهم به مهندس جهانگیر تبریک

    1. نویسنده :حافظ

      دوستان درمورد پاداشي كه به تعدادي همكارااين ماه داده بود به نامه حضرت علي (ع)را به مالك كاملا عمل كرده ويكماه مدام مطالعه نوده وبه ان عمل كرداين بنده خدا يك روزي كه بايد برودشايد مقداري باخودش ببردگرچه دوستان مي گويند كه ايشان …..بله حتما كسي نبايد برود ….حالا بعضيها مال اندوزي ميكنند پشت …اين مد جديد ….هست متوجهه شديد

    1. نویسنده :رضا

      خبرهاي بسيار ناگواري در راه است.همه چيز را بايد دوباره از نو شروع كنيم……..

    1. نویسنده :كارشناس با سابقه

      با تشكر از مواضع شجاعانه آقاي دكتر حسني در ارتباط با آب منطقه اي،خواشمنديم نمايندگان محترم در خصوص غزل آقاي فراميني همه توان خود را بكار برند.

    1. نویسنده :محسن

      همكاران گرامي نگران نباشيد،شايد ….. بايستي كارش را به اتمام برساند..