شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 18561 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ |
168 بازدید
43
2
ارسال به دوستان
پ

اختصاصی/ به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، به دنبال درج مطلبی با عنوان ” به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید! ” (در اینجا) که بازتابهای مختلفی را در برداشت در ادامه مروری خواهیم داشت به روند رسیدگی اعتراضات سالهای ماضی در تا کنون بنا براین گزارش ، آنچنان که به نظر می […]

اختصاصی/ به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، به دنبال درج مطلبی با عنوان ” به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید! ” (در اینجا) که بازتابهای مختلفی را در برداشت در ادامه مروری خواهیم داشت به روند رسیدگی اعتراضات سالهای ماضی در تا کنون

بنا براین گزارش ، آنچنان که به نظر می رسد گویا مدیران آب و فاضلاب روستایی استان گیلان که سابقه اعتراضات مکرر کارکنان خود را در پرونده کاری خود دارند ترجیح می دهند این موج اعتراضی همچون سایر اعتراضات به فراموشی سپرده شود و هیچگونه واکنشی در خصوص پاسخگویی شفاف به اعتراضات پرسنلی خود ندارند .

به همین منظور ضمن اینکه پایگاه خبری رشت پرس طبق رسالت خبری خود وظیفه شفاف سازی و پیگیری مطالبات مردم و مدیران اجرایی را جهت تنویر افکار عمومی در دستور کار خود دارد در ادامه مروری خواهیم کرد بر روند اعتراضات پرسنل و واکنش مسئولان عالی استان در ماههای اخیر که بازخوانی آن جهت تعیین و تکلیف نهایی خالی از لطف نیست .

*ضعف شدید کاری و مدیریتی در آب و فاضلاب روستایی گیلان را به وزیر نیرو تذکر خواهم داد/آمار و ارقامی که در حوزه کاری برخی از مدیران این دستگاه میدهند شبیه به واقعیت نیست

گیل خبر نوشت : مهر ۲۳, ۱۳۹۴

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس در جلسه ای که چندی پیش با حضور برخی از نمایندگان گیلان در خانه ملت و مدیران وزارت نیرو در استان برگزار شده بود بشدت نسبت به عملکرد اداره کل آب و فاضلاب روستایی گیلان اعتراض کرد.
جبار کوچکی نژاد در این جلسه اظهار داشت: آمار و ارقامی که برخی از مدیران این دستگاه میدهند در بخش کاری شبیه به واقعیت نیست. وی افزود: مدیر آب و فاضلاب روستایی گیلان اعلام کند که ۵ روستا از روستاهایی که آب رسانی کرده است کدامند؟! متاسفانه مدیران آب و فاضلاب روستایی گیلان در بحث آبرسانی تا به الان عملکرد خوبی نداشتند
نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه گفت: در خصوص لایروبی استخرها هم کار خاصی صورت نگرفته است ، ما نمایندگان در قانون برنامه پنجم صراحتا در حوزه آبرسانی اعتبار ویژه ای را در نظر گرفتیم و معتقدیم جلسه ای را باید گذاشت در خصوص بودجه که این مشکلات پیش رو و بوجود آمده را حل کنیم ولی کم کاری که مدیران آب و فاضلاب روستایی در گیلان دارند تا به این لحظه نتوانستند در خصوص این موضوع موانع را رفع کنند.
کوچکی نژاد جلسه مذکور با اشاره به بحث فاضلاب شهری اظهار کرد: در بخش پروژه فاضلاب بانک جهانی که چند سال است در شهر رشت اجرایی نشده است آب و فاضلاب شهری گیلان هم کم کاری کرده است.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد : قطعا همانند موضوع تعرفه ناعدالت گونه ی برق مصارف خانگی که چندی پیش به چیت چیان وزیر نیرو تذکر جدی دادیم و منجر به پاسخگویی آقای وزیر در کمیسیون انرژی مجلس شد و وزیر نیرو قول مساعد داد که رتبه گرمسیری ۴ را در استان های شمالی به رتبه ۳ کاهش دهد ، بحث ضعف شدید کاری و مدیریتی در آب و فاضلاب روستایی گیلان را هم به وزیر نیرو تذکر خواهم داد و اعتراض خود را به آقای جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هم اعلام و مکاتبه خواهم داشت.
این نشست در سالن جلسات اداره کل آب منطقه ای گیلان و با حضور برخی از نمایندگان خانه ملت در مجلس و مدیران وزارت نیرو در استان گیلان برگزار گردید.

*قوت گرفتن اعتراض نمایندگان استان نسبت به عملکرد ضعیف و نحوه مدیریت فرامینى

صبح رانکوه نوشت :1394/6/1

براساس شنیده ها، در روز های آینده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایى گیلان تغییر خواهد و على جعفرى جایگزین محمدعلى فرامینى خواهد شد.

شایان ذکر است از حدود چند ماه پیش با قوت گرفتن اعتراض نمایندگان استان نسبت به عملکرد ضعیف و نحوه مدیریت فرامینى و نامه هاى اعتراضى کارکنان نسبت به وضعیت نابه سامان شرکت شایعاتی مبنی بر تغییر و جابه جایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایى استان مطرح شده بود و حال با بیان این موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی روزهاى اخیر از سوى ابوذر ندیمى نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامى، قوت و قدرت بیشترى گرفته است.

شنیده ها حاکی از این است که، علی جعفرى مدیراسبق شرکت آب و فاضلاب روستایى شهرستان هاى سیاهکل و آستانه اشرفیه و مدیر کنونى نظارت بر بهره بردارى شرکت آب و فاضلاب روستایى استان، اقبال بیشتری جهت تصدی مدیر عاملى شرکت آب و فاضلاب روستایى استان را دارد.

لازم به ذکر است محمد على فرامینى از سال ٨٩ تاکنون این جایگاه را در اختیار داشته است.

*نامه اعتراضی کارکنان شرکت آب وفاضلاب روستایی گیلان خطاب به دولت تدبیر و امید

تدبیر شرق نوشت : آبان ۱, ۱۳۹۳

با گذشت یکسال از عمر تدبیروامید کارکنان شرکت آب وفاضلاب روستایی(به مدیرعاملی جناب آقای مهندس محمدعلی فرامینی) شاهد تداوم سیاست های دولت گذشته وقدرت گرفتن افرادی هستند که قبل از استقراردولت جدید با تمام وجود حامی رقبای رئیس جمهور منتخب بودندبطوریکه دراین میان تنها چیزی که نادیده گرفته شد ….

با گذشت یکسال از عمر تدبیروامید کارکنان شرکت آب وفاضلاب روستایی(به مدیرعاملی جناب آقای مهندس محمدعلی فرامینی) شاهد تداوم سیاست های دولت گذشته وقدرت گرفتن افرادی هستند که قبل از استقراردولت جدید با تمام وجود حامی رقبای رئیس جمهور منتخب بودند بطوریکه دراین میان تنها چیزی که نادیده گرفته شد شعارهای رئیس جمهور کنونی از قبیل تدبیر،امید ،اعتدال بوده است .

تدبیرنادرست مدیران ارشد این شرکت موجب ضایع شدن حقوق پرسنل واز رفتن روحیه امید شده است که در ذیل به چند نمونه آن اشاره می نمایم:

۱اعتدال دردایره لغات مدیران این شرکت جایگاه نداردچون دیدگاه قومیتی ومحلی مدیرعامل موجب شده که تمامی اعضای هیئت مدیره از همشهریان اوباشند. (شهرستان فومن)

۲با توجه به اینکه کل امور نگهداری وسرویس دهی شبکه های آبرسانی روستاهابرعهده آبداران می باشد ،متاسفانه دوسال حقوق دریافت ننموده اند وهفت ماه از پرداخت بیمه خبری نیست چراکه قسمت اعظم نگهداری شبکه هابرعهده آنهابوده ودرصورت بروز هرگونه حادثه هیچکس جوابگو نخواهد بودودرصورت فقدان یکی از آنهاخانواده اش نابود خواهد شد.

۳با توجه به تاسیس شرکت آب وفاضلاب روستایی به مدت ۱۶ سال وسابقه کاربالا، متاسفانه ۱۸۰ نفر از پرسنل با مدارک کارشناسی ،کارشناسی ارشد وبصورت قراردادی فعالیت داشته وحقوقی بین ۵۰۰ هزارتایک میلیون تومان دریافت ، بطوریکه با توجه به تورم جوابگوی نیازهای اولیه آنها نمی باشدوبیشتر شبیه یک شوخی تلخ است .همچنین این دریافتی قابل قیاس با ارگانهای دیگر نبوده وباعث بی انگیزگی دربین پرسنل شده است.

۴بی برنامگی تاجایی پیش رفته که کل پرسنل آب وفاضلاب روستایی استان گیلان چه استخدامی ،قراردادی وطرحی از دریافت دفترچه بیمه محروم وپرسنل طرحی به مدت هفت ماه از سال گذشته قراردادی امضاء ننموده اندوهمچنان حقوق سال قبل رادریافت می نمایند .

*درانتهاماپرسنل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان گیلان بی صبرانه چشم براه وزیدن روح تدبیروامیددراین مجموعه هستیم.

* آب و فاضلاب روستایي استان گيلان مورد بازرسی قرار می گیرد

دیار میرزا نوشت : مرداد ۱۳, ۱۳۹۳  

به اعلام روابط عمومي بازرسي كل گيلان ; در راستاي انجام بازرسي هاي برنامه اي سال 1393 و تحقق نظارت برحسن جريان امور در دستگاه هاي اجرائي استان گيلان ، هيأتي متشکل از كارشناسان و بازرسان بازرسي كل گيلان در شركت آب و فاضلاب روستايي استان گيلان مستقر مي شوند

در اين بازرسي ها بررسي قراردادهاي منعقده در سال هاي 1391 و 1392 در اين شركت ، نحوه انتخاب پيمانكاران و پرداخت هاي صورت گرفته و انجام تعهدات آنان و نظارت براجراي پروژه هاي در دست اقدام و … در دستور كار بازرسان قرار گرفته است. در پايان گزارش آمده است : شهروندان محترم گيلاني و كليه كاركنان دستگاه هاي اجرائي و شركت ياد شده مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلّف و يا سوءجريان مراتب را تا تاريخ 01/07/1393 از طريق مراجعه حضوري به دفتر هيأت واقع در رشت – خيابان پرستار – شركت آب و فاضلاب روستايي استان گيلان و يا از طريق سامانه ملي رسيدگي به شكايات و اعلامات به آدرس اينترنتي Shekayat.bazrasi.ir و همچنين به وسيله تلفن گوياي 136 منعكس نمايند. 

* به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید! / موج اعتراض کارکنان به عملکرد آب و فاضلاب روستایی گیلان

رشت پرس نوشت : دوشنبه, 12 مهر 1395

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، بار دیگر شاهد موج اعتراضات به عملکرد مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی در استان گیلان هستیم.

بنا بر این گزارش شنیده ها حاکی است مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان گیلان که در گذشته ای نه چندان دور زیر تیغ انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود بار دیگر موجی از اعتراضات به عملکرد وی از طرف کارکنان آب و فاضلاب روستایی در حال شکل گیری است .

یکی از کارکنان آب و فاضلاب روستایی که خواست نامش فاش نشود با ارسال یاداشتی به دفتر پایگاه خبری رشت پرس اذعان داشت :” به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید ، مدیر عامل این شرکت یک امپراطوری به راه انداخنه و به صورت کاملا بی حساب وکتاب جفا در حق همکاران انجام میده چه از لحاظ حقوق و مزایا چه ساعات کاری چه روابط اداری به ما همکارا پاسخگو نیست ، مردم بی گناه جای خود ، هر صدای اعتراضی در نطفه خفه میشه کمکمون کنید”!

شایان ذکر است عدم پاسخگویی مدیر یک سازمان به کارمندان و مشترکان می تواند تاثیرات منفی و آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد که امیدواریم مدیران عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص چاره اندیشی کنند .

توضیح اینکه در پی انتشار خبر انتقادی به عملکرد آب و فاضلاب روستایی استان شمار زیادی از مخاطبان با ارسال نظر در بخش نظرات مخاطبان (در اینجا) خواستار رساندن پیام خود به مسئولان عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودند که متاسفانه هیچگونه واکنشی را در بر نداشت! . لازم به ذکر است بخش زیادی از نظرات ارسالی به دلیل رعایت اصول خبری و بکار گیری الفاظ غیر کاربردی قابل انتشار نبوده که اسناد آن نزد پایگاه خبری رشت پرس محفوظ است .

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 43
    1. نویسنده :کارمند

      با سلام و ممنون از اطلاع رسانیتون
      متاسفانه این خبر باعث شد که دو نفر از همکاران ما رو بیرون کنند.
      معلوم نیست که پشتش به کی گرمه که مسئولین بالادست ایشون نسبت به این همه اعتراضات بی اعتنا هستند.
      حتی این همه نماینده برای ایشون تهدید هم به حساب نمیاد .
      واقعا تا کی باید این همه کارمند تحمل کنند.

    1. نویسنده :کارمند

      دو روز پیش ایشون از ی عده از همکارانمون که قرارداد کارمعین بودن خاستن بیان قرارداد امضا کنند.
      اول اینکه از همه ی قرارداد صوری سال ۹۴ رو امضا گرفتن که و علنا بهشون گفتن معوقاتشو بهتون نمیدیم.
      ثانیا الان مهر ماست این همکارای ما دارن قرارداد اول سال رو میبندن.
      ثالثا چند نوع قرارداد داریم که بقیه هنوز قرارداد نبستن و احتمالا دو سه ماه دیگه قرارداد میبندن.
      در آخر بگم که کاری هم می کنه هیچکس معوقاتش رو درست دریافت نکنه ،بعنوان مثال بیمه دوبار در سال از ما اضاف پول بر میداره

    1. نویسنده :كارمند قديمي آبفار

      كارمند قديمي آبفار ستاد
      با تشكر از اطلاع رساني و پيگيري مطالبات به حق كارمندان آبفار گيلان.آقاي فراميني بجاي توجه با خواسته هاي كارمندان خود و اصلاح امور،تمام عوامل داخل و خارج سازمان خود را بسيج نموده تابه قول خودش سردسته هاي معترضان را شناسايي نمايد.به اين منظور گروهي به سركردگي آقاي خا… تشكيل شده و گزارش روزانه به آقاي فراميني مي دهند.يك ليست تسويه حساب شامل اسامي مديران شهرستاني و كارشناسان ستاد وشهرستان در حال تدوين مي باشند تا پس از اينكه آب از آسياب بيافتد اجرايي نمايند.

    1. نویسنده :كارمند شهرستاني

      از استاندار محترم و نمايندگان محترم استان خواهشمنديم اين موضوع را هرچه سريعتر فيصله دهند. چون واقعا ماندن اين آقا ديگر به هيچ وجه به صلاح استان بخصوص جامعه روستايي ما نيست.تمام آبداران روستاها بخاطر وجود اين آقا در شركت از كار دست كشيده اند(ادعا نيست برويد از طريق صدا وسيما يا هر طريق ديگر برسي كنيد) و تاسيات آب روستا را به امان خدا رها كرده اند. نمي دانم چرا مسئولين نظارتي استان اين موضوع را نمي بيند يا اهميت نمي دهند؟

    1. نویسنده :کارشناس بدبخت

      متاسفانه کارمندان شرکت آبفار گیلان بدجوری مورد بی مهری مسئولین استانی قرار گرفتند.
      مسئولین استانی در این زمینه متاسفانه فقط سکوت کرده اند. هیچ عکس العملی در برابر این همه ظلم نشان نمی دهند. شما می دانید چرا؟

    1. نویسنده :کار مند آبفار

      متاصفانه ایشون به همراه چند نفر از دوستان خود که هم سفره هم هستند( آقای خام..، وحی..و…) دارن آب و فاضلاب رو به تاراج می برن و کسی نیست که کاری انجام بده تا یه تماینده اعتراض میکنه جند کامیون لوله شهرستان متبوعش میفرسته دهن ….رو می بنده و مسئولین شرمت مهندسی که جای خود داره تمام تعطیلات از بهترین امکانات در ویلاهای لوکس در شمال یه هزینه آبفار استفاده می کنند. حالا فکر کنید مگه همچین آدمی رو از مسند خودش بر می دارن ؟نمی دونم مسئولان گیلان دارن چکار می کنن ؟ مسئولین کاری کنید و مارو نجات بدین
      تو این ایام عزیز فقط می خوام ایشون رو از دعاهای خودم بهره مند کنم
      ایشالا داغ وحید جونتو ببینی

    1. نویسنده :کار مند

      همکاران عزیز تا جایی که می توانید نظر بزارید تا تعداد اعتراض ها بالا برود

    1. نویسنده :کارشناس

      با توجه به شناختی که از استاندار توانمند دولت تدبیر و امید استان گیلان داریم، دلیل این تعلل در جابجایی این مدیر ضعیف را نمی دانیم.
      ایشالله به حق این شبهای عزیز در خلاصی کارکنان شرکت از دست این مدیر …. به دست استاندار محترم تعجیل شود.

    1. نویسنده :علی

      با سلام خواهشا به داد ما برسید ما خرج زندگیمون رو نداریم نمیتونیم با این وضعیت اضافه کار و ماموریت جلو زن و بچمون سر بلند کنیم ،، شمارو به خدا دریافتی مارو افزایش بدید و فشار روانیمون رو پایین بیارید ،

    1. نویسنده :کارمند

      با سلام و تشکر از رشت پرس عزیز بابت پیگیریتون. ان شاءالله که به حق همین روزهای عزیز و به یاری صاحبش که برای براندازی ظلم قیام کردن این دوستان که در حقشون جفا شده به حقوقشون میرسن و مدیر عامل محترم باید اینو بدونن که این …. ظالمانه ای که به راه انداختن بزودی سرنگون میشه چون خداوند همیشه همراه حق بوده و هست. یا سالار شهیدان

    1. نویسنده :كارمند شهرستاني

      [quote name=”کارمند”]با سلام و تشکر از رشت پرس عزیز بابت پیگیریتون. ان شاءالله که به حق همین روزهای عزیز و به یاری صاحبش که برای براندازی ظلم قیام کردن این دوستان که در حقشون جفا شده به حقوقشون میرسن و مدیر عامل محترم باید اینو بدونن که این …. ظالمانه ای که به راه انداختن بزودی سرنگون میشه چون خداوند همیشه همراه حق بوده و هست. یا سالار شهیدان[/quote]
      باياد سالار شهيدان ظلم بازنده است اگر چه زمان طولاني با برجا باشد و هرچه قدر هم قدرت مند باشد.

    1. نویسنده :كارمند ظلم ديده

      دوستان،توهين ونفرين در شان معترضان ظلم ديده آبفار نيست.من خودم ظلم وتوهين بسياري از اين قوم ديدم اما توهين را صلاح نمدانم. خواهش مي كنم.

    1. نویسنده :كارمند ظلم ديده

      [quote name=”کارشناس بدبخت”]متاسفانه کارمندان شرکت آبفار گیلان بدجوری مورد بی مهری مسئولین استانی قرار گرفتند.
      مسئولین استانی در این زمینه متاسفانه فقط سکوت کرده اند. هیچ عکس العملی در برابر این همه ظلم نشان نمی دهند. شما می دانید چرا؟[/quote]
      شايد به اين سايتها و اين جور مسايل اهميت نمي دهند…

    1. نویسنده :ايرج

      اين آقا را من از سي سال قبل مي شناسم ،فقط حرف زور را مي فهمد وبه همين علت به همه زور مي گويد من خودم هر وقت با زور وقدرت با او صبحت كردم نتيجه گرفتم.

    1. نویسنده :كارمند قديمي آبفار

      از استاندار محترم و نمايندگان محترم استان خواهشمنديم اين موضوع را هرچه سريعتر فيصله دهند. چون واقعا ماندن اين آقا ديگر به هيچ وجه به صلاح استان بخصوص جامعه روستايي ما نيست.تمام آبداران روستاها بخاطر وجود اين آقا در شركت از كار دست كشيده اند(ادعا نيست برويد از طريق صدا وسيما يا هر طريق ديگر برسي كنيد) و تاسيات آب روستا را به امان خدا رها كرده اند. نمي دانم چرا مسئولين نظارتي استان اين موضوع را نمي بيند يا اهميت نمي دهند؟

    1. نویسنده :كارشناس ارشد آبفار

      نمايندگان محترم وجناب استاندار محترم دولت تدبير و اميد، در شركت اب و فاضلاب روستايي گيلان كارمندان با درجات تحصيلي كارشناسي ،كارشناسي ارشد وحتي دكتري در شهرستانها براي كنتور خواني ،توزيع قبض آب و دريافت نقدي آب بها به كار گمارده مي شوند!!! بنازم به … و مديريت آقاي مهندس فراميني!!

    1. نویسنده :از رشت

      برادران و خواهران آبفار گيلان لطفا رزومه خرابكاريهاي آقاي فراميني را دراين سايت بنويسيد تا ببينند شاهكارهاي آقاي فراميني را!!

    1. نویسنده :صومعه سرا

      متشكرم از اطلاع رساني خوب رشت پرس.خواهشمندم همه همكاران چه مخالف و چه موافق نظرات خود را درج نمايند.

    1. نویسنده :مبارز خائنین مملکت

      سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز و عوامل محترم سایت. بد نیست در این ایام گریزی بزنیم به پیام امام حسین و عاشورا . هیهات من الذله. ظلم هرگز پایدار نخواهد ماند.

    1. نویسنده :مبارز خائنین مملکت

      سلام و عرض ادب. قطعا خائنین به این مملکت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

    1. نویسنده :تالش بزرگ

      اي آقاي …..شانس آوردي آقاي محمد …راس كار نيست وگرنه همان بلايي را كه در شفارود برسرت آورد اين دفعه نيز بي نصيب نمي گذاشت.آنجا نيز خيلي بشما تذكر دادند اما گوش نداديد تا اينكه شبانه فرار كرديد.

    1. نویسنده :كارمند ظلم ديده

      بخدا همين آلان از مراسم عزاداري به منزل رسيدم. در مراسم دعا كردم بار خدايااين مدير عامل يا اصلاح شود كه اولين نشانه اش رفتن از آبفار گيلان ميباشد ويا خداوند به حق امام حسين تمامي ظلم هاي روا داشته به همكاران و خانوداه شان را در همين پس دهد.

    1. نویسنده :کارمند

      دوستان الان موقع اتحاد با همدیگست.
      هیچکس به داد ما نمیرسد جز اینکه خودمان بخاهیم
      فقط مطالب کارا نیست . الان وقت عمل هست.
      فقط باس اینو راه ندیم اداره

    1. نویسنده :كارشناس با سابقه

      با تشكر از اطلاع رساني و پيگيري مطالبات به حق كارمندان آبفار گيلان.آقاي فراميني بجاي توجه با خواسته هاي كارمندان خود و اصلاح امور،تمام عوامل داخل و خارج سازمان خود را بسيج نموده تابه قول خودش سردسته هاي معترضان را شناسايي نمايد.به اين منظور گروهي به سركردگي آقاي خامسي تشكيل شده و گزارش روزانه به آقاي فراميني مي دهند.يك ليست تسويه حساب شامل اسامي مديران شهرستاني و كارشناسان ستاد وشهرستان در حال تدوين مي باشند تا پس از اينكه آب از آسياب بيافتد اجرايي نمايند.

    1. نویسنده :حسين

      ناكارآمدي و هرج مرج در شركت آبفار گيلان بجاي رسيده كه عدم ترميم يك مورد شكستگي در تالش به استانداري و صدا وسيما ميرسد و جناب مدير عامل براي ترميم آن مورد شكسگي لوله مجبور مي شود يكي از اعضاي هيات مديره را به تالش مي فرستد. اين يعني چه؟ مگر آبفار تالش و مدير امور آن كجا بودند.اين يعني با سوﺀ مديريت جناب مدير عامل،كه همه را از گردونه خارج نموده است معني ديگري ندارد ،در استان نيز همين منوال حكم فرماست ،مثلا معاون بهره برداري شركت حتي اجازه انتخاب روساي ادارات معاونت خود را نيزندارد وبا گذشت حدود يكماه اداره مهمي چون توسعه و نگهداري بدون ريئس مي باشد..

    1. نویسنده :کارشناس

      آقای استاندار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی:
      بسم الله.

    1. نویسنده :عزیز

      افای استاندار زودتر به اعتزاضات پاسخ دهید تا مشکل شفا رود پیش نیامده

    1. نویسنده :زجردیده

      دوستان تا میتوانید ظلمهایی که بر شما در این مدت رفته باز گو کنید از کسی نترسید به پیش برید که انشائالله پیروزی با ماست
      و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

    1. نویسنده :کریم

      آقای استاندار و نمایندگان گیلان آیا صدای اعتراض کارمندان آب و فاضلاب روستایی را نمی شنوید ؟ آقای استاندار آیا شما می توانید با ماهی 550 هزار توان می توانید زندگی کنید ! به خدا دیگر خسته شده ایم از بس به زن وبچه گفتیم نداریم . این آقا …. زمان ما است که دارد این همه ظلم میکند و چشم مسئولین را با پول بسته و گوش آنها را کر کرده . اینها همه حق و حقوق کارمندان است که دارد در حلق آنها می ریزد . دیگر با چه زبانی بگوییم به داد ما برسیییییییییییییییید.

    1. نویسنده :مجيد

      خداوندسرنوشت هيچ قومي رو عوض نمكندمگراينكه انقوم بخواهندپس بسم الله ياعلي

    1. نویسنده :کار مند

      مقصر اصلی منا… است جدش کمرش را بشکند

    1. نویسنده :یا علی

      با عرض سلام وادب . خداوند هیچ کسی رو جلو زن و بچه شرمنده نکنه . ما که شرمنده شدیم . و در زیر خط فقر داریم زندگی میکنیم . خداوند از باعث و بانیش نگزره . این همه ظلمی که به کل اعضای آب و فاضلاب شده از آخرین عضو این مجموعه که آبداران محترم هسش تا پرسنل . حتی پیمانکاران از حقشون نمی گزرن. مدیریت رشت پرس این اخبارو به گوش مسولین برسونید

    1. نویسنده :همکار

      دوستان بیایید همان کاری را که در شفارود با این آقا کردند باهاش بکنیم.بسم ا… روز و ساعت رو اعلام کنید.

    1. نویسنده :همكار

      همكاران به ظلم آقاي مدير عامل واكنش نشان …..در غير اينصورت حق هيچ گلايه اي را نداريد.

    1. نویسنده :کارمند

      با سلام انگار دوباره همه نا امید شدید
      یادتان باشد که اگر این اقا جایگتهشو تثبیت کنه پدر ما رو در میاره
      پس سکوت نکنید.

    1. نویسنده :حسين

      [quote name=”کارمند”]با سلام انگار دوباره همه نا امید شدید
      یادتان باشد که اگر این اقا جایگتهشو تثبیت کنه پدر ما رو در میاره
      پس سکوت نکنید.[/quote]
      برادر گرامي همه چيز به پايان رسيد ديگر……..

    1. نویسنده :امیدوار به عدل الهی

      در خصوص بازرسی به اطلاع مردم و کارکنان شریف میرساند که در این 17سال تاسیس اداره بازرسان فقط در رشت مستقر شده و شام و نهارشان را با همان آقایانی که مورد اعتراض بودند صرف کردن و با خلال دندان رشت را ترک کرده اند تا کنون هیچ بازرس که مسئولیت بررسی نیروی انسانی را داشته باشد نیامده

    1. نویسنده :دردکشیده

      آقای ….. در تازه ترین پرداختی هم بازفرق قائل شدندپاداش عملکرددر ارزیابی هم باز به نور چشمیها و خانمهای اداره تعلق گرفت خدا ازت نگذره که اینقدر بین پرسنل فرق میزاری خدارابه عظمتش قسم میدم قدرتش باید تاپایان محرم نشون بده تااین آقا بفهمه که چقدر نامردیهاوحق کشی برای پرسنل زحمت کش اداره انجام داده انشاا… کسایی هم که برای این آقابرای گرفتن مواجب تلاش میکنندتاسرجاش بمون نفرین باد

    1. نویسنده :حافظ

      واقعا ما براي داشتن ايراني اباد رنج دوران برده ايم خون دلها خورده ايم پس بعضيها زخون پاك مردان كاخها ميسازند خدايا دادمردم رونمي شنوي چرا يقين داشته باشيد

    1. نویسنده :منتقد

      تا آلان همه ما را سر كار گذاشته اند.!

    1. نویسنده :ناصر

      زنده باد آزادي از يوق فراميني.

    1. نویسنده :کارمند

      نور چشم …. ماندنی شد

    1. نویسنده :زجردیده

      [quote name=”کارمند”]نور چشم …. ماندنی شد[/quote]
      خداوند همیشه کارهاشو در موقعی انجام میده که همه ناامید میشن نگران نباشید خدا با ماست.