پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09

تبلیغات
کد خبر: 45874 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ |
20 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

طی مراسمی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان گیلان که در رویدادهای مردمی اشتغال در سال 1402 شرکت داشتند تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان […]

طی مراسمی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان گیلان که در رویدادهای مردمی اشتغال در سال 1402 شرکت داشتند تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان گیلان که در رویدادهای مردمی اشتغال در سال 1402 شرکت داشتند طی مراسمی تقدیر کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از تشکلاتی که در حوزه اشتغال فعالیت می‌کنند بیان داشتند بدون کمک کسانی که در حوزه اشتغال فعالیت می‌کنند اعم از کاریابی‌ها، کارآفرینان، کارفرمایان و تلاش همکاران حوزه اشتغال استان، ارتقا در رتبه استان در سامانه جستجوی شغل، حاصل نمی‌شد.

وی همچنین کاریابی‌ها را به عنوان بازوان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد و از کاریابی ها به دلیل به کارگیری سامانه جستجوی شغل و ثبت مشاغل در آن تشکر کرد.

 وی در ادامه با اشاره به شعار امسال “جهش تولید با مشارکت مردم” از کاریابی‌ها خواست تا در فرهنگ کار و هدایت کارجویان و حتی کارآفرینی هم مشارکت کنند.

 سیاوش آقاجانی محوریت امسال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان را اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی معرفی کرد و از کاریابی‌ها و کارآفرینان خواست تا در تحقق این مهم بهترین عملکرد را داشته باشند.

سیاوش آقاجانی بر فعالیت رسانه‌ای کاریابی‌ها و گزارش وضعیت اشتغال استان تاکید کرد و افزود: بیان گزارش کاریابی‌ها از وضعیت بازارکار استان کمک بزرگی به تبیین برنامه‌های دولت می‌کند.

وی افزود در پایان با تاکید بر اینکه وظیفه کاریابی‌ها تامین نیروی کار و ایجاد موازنه در بازار کار می‌باشد از کاریابی‌ها درخواست نمودند که کمتر در حوزه روابط کار فعالیت کنند و به رسالت اصلی خودشان که ایجاد اتصال بین کارجو و کارفرما است، بازگردند.

در پایان این رویداد از کاریابی‌های نودهی، کارآفرین، کاریزما، تندکار، مرصاد گیل خزر، کوچ، دانش و صنعت، ماهکوک، تدبیر گستران همرنگ و امین با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید