شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45585 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ |
2493 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس راه گیلان از جان‌ باختن سه نفر بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در محور لاهیجان به آستانه‌اشرفیه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ جاور صفاری روز چهارشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور […]

رئیس پلیس راه گیلان از جان‌ باختن سه نفر بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در محور لاهیجان به آستانه‌اشرفیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ جاور صفاری روز چهارشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور لاهیجان به آستانه‌اشرفیه، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت که از محور لاهیجان به سمت آستانه‌اشرفیه در حال تردد بودند، با عابر پیاده برخورد کردند.

وی از مجروحیت راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و همچنین عابر پیاده و انتقال آن‌ها به مرکز درمانی توسط اورژانس خبر داد و بیان کرد: متاسفانه با توجه به شدت تصادف راکب و ترک‌نشین ۱۶ و ۱۷ ساله موتورسیکلت و عابر پیاده ۶۰ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راکب موتورسیکلت اعلام و خاطرنشان کرد: خطرات استفاده از موتورسیکلت و تلفات آن وقتی بیشتر می‌شود که اکثر راکبان و ترک‌نشینان آن هیچ یک از نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

پلمب محل فروش قرص‌های غیرمجاز در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد صنفی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ در بازدید از واحدهای صنفی سطح حوزه از توزیع و فروش داروهای غیرمجاز توسط متصدی یک مغازه مطلع شدند، افزود: در بازدید از این واحد صنفی بیش از سه هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی رشت از معرفی متصدی ۳۰ ساله این مغازه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌ کرد: مغازه این فرد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید