شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 6236 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ |
205 بازدید
5
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، در پی انتشار نامه محرمانه غلامعلی جعفرزاده خطاب به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در خصوص انتقاد به سخنرانی های اخیر او که در فضای رسانه های مجازی بازتاب های گسترده ای را به همراه داشت اینبار حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه استان گیلان یاداشتی با عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، در پی انتشار نامه محرمانه غلامعلی جعفرزاده خطاب به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در خصوص انتقاد به سخنرانی های اخیر او که در فضای رسانه های مجازی بازتاب های گسترده ای را به همراه داشت اینبار حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه استان گیلان یاداشتی با عنوان ” فتنه گری های انتخاباتی ” را در وبلاگ شخصی خود خطاب به این نماینده مجلس شورای اسلامی منتشر کرد که در ادامه به فرازهایی از این یاداشت می پردازیم :

در بخشی از فرازهای 15 ماده ای این یاداشت آمده است:

جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 1394/3/24 در بزم سالگرد انتخاب آقای رییس جمهور روحانی و در حضور مردان دولتی استان گیلان مطالبی طرح کرد که بازتاب منفی و گسترده ای در شبکه های اجتماعی و خبرگزاریها داشت.

او طی مطالب گستاخانه ای،دولتمردان و مدیران دولت احمدی نژاد را که اتفاقاً خودش نیز مدتها جزء مدیران آن دولت بوده را به قوم مغول تشبیه کرده و منتقدان دولت فعلی را افرادی بی ریشه و بی اصل و نسب دانسته.جعفر زاده که لازم بود پس از پخش فایل صوتی اش، از مردم ایران عذرخواهی کند، بی ادبی و اهانت را مضاعف کرده و طی نامه ای خطاب به روحانی فاضل و خطیب توانا حجة الاسلام والمسلمین اشجری ، مجموعه ای از اتهامات و اکاذیب را به ایشان نسبت داده که ذکر چند نکته ضروری به نظر میرسد.

-جعفرزاده در ابتدای نامه اش به محرمانه بودن نامه تاکید کرده ولی مشخص نشد به چه دلیل متن کامل این نامه در سایت خبری کاسپین که شنیده شده متعلق به فرزند مسئول دفتر آیة الله قربانی است منتشر شده.

-جعفرزاده خطاب به جناب اشجری نوشته (( نه همانند شما در رسانه های عمومی بلکه خطاب به شما در نامه محرمانه مطالبم را بیان میکنم)) که البته باز این سوال مطرح می شود که اگر چنین است چه کسی این نامه را در اختیار سایتها و خبرگزاریها قرار داده است.

-بنده بسیار مایلم در یک جلسه علنی و با حضور علاقمندان ، ریشه های خانوادگی هر دو نفر یعنی اشجری و جعفرزاده را بررسی کنیم و سوابق فعالیت سیاسی هر دو نفر را به صورت مقایسه ای مورد بررسی قراردهیم.البته تعجب اینجاست که کسی که سالها در رأس بنیاد شهید استان بوده چگونه از تعلق جناب اشجری به شهید و شهادت و ایثار بی خبر است.

-جعفرزاده جناب اشجری را متهم کرده که به او گفته است(( در آینده تو را رد صلاحیت خواهم کرد)) بنده از جناب اشجری سوال کردم که فرمودند دروغ محض است و اصلاً چنین سخنی نگفته. البته در همینجا از مجموعه نظارت رشت و استان و شورای نگهبان خواهش میکنم حتماً در مورد این نماینده و سایر کاندیداهای مجلس به سوابق و فعالیت های سیاسی شان توجه کرده و با عنایت به اسناد و مدارک موجود در نظارت و سایر دستگاه های حفاظتی و اطلاعاتی ، عدالت را در مورد کاندیداها و مردم بکار ببندند تا حقوقی از اشخاص ضایع نشود.

-جعفرزاده اشاره ای هم به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان نموده و خواسته که اشجری را ضد نماینده ولی فقیه معرفی نماید که البته این ادعا از چنین شخصی ، کمی خنده دار است.

 -اینجانب به جعفرزاده میگویم اتفاقاً آنچه که شما به عنوان نقاط ضعف برای آقای اشجری بر شمردید، همان نقاط مثبت مدیریت اشجری است وبهتر از دیگران میدانی که شورای هماهنگی تبلیغات برای مناسبتها و ایام الله هیچ گونه بودجه ای در اختیار ندارد و وظیفه اش این است تا در چنین ایامی از توان سازمانها وادارات بهره گیری کند و وظایف فرهنگی و تبلیغی را از سازمانهای دولتی طلب کند.

انتهای پیام/083458

 

 

 

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 5
    1. نویسنده :هادی

      ادب مرد به ز دولت اوست.حضرت امام(ره)حتی دشمنان را نیز محترمانه خطاب می کردند(آقای کارتر و …).جناب آقای کربلایی شما چه جور پیرو ولایتی هستید که ابتدایی ترین آموزه های امام رو بلد نیستین.یه آقایی چیزی.بعد هم از سوابق خودتون هم بگید.(ریا نمیشه)از اول انقلاب تا دوران جنگ و …

    1. نویسنده :شهروند

      اقای کربلایی جعفرزاده حالا کمی زیاده روی کرد بهتره شما هم اینقد این موضوع را کش ندید چون خیلی بحث لوس شده……در نظام مقدس جمهوری اسلامی این حرفا خیلی زشته دیگه

    1. نویسنده :حسن پور

      سلام یکی نیست بگه کربلایی چکاره این استان هست اقای کربلایی توکه بچه قم هستی .ضمن اینکه اقای جعفرزاده رونه تنهاتوشهرستان رشت بلکه توتمامه استان قبول دارنند.

    1. نویسنده :امیر محمد

      و جنابان مثل اینکه نمی دانند یا نمیفهمند معیار تقوا است نه شهر و دیار. در ضمن آقای هادی خدمت شما میگویم آقای کربلایی دبیر حزب جمهوری اسلامی در گیلان با حکم شخص شهید بهشتی و مقام معظم هبری پس از شهید عضدی بودند. در همان هنگام مسولیت گزینش جهاد را داشتند. به مبارزه با منافقین در گیلان پرداختند چند بار مورد ترور قرار گرفته و به خانواده شان بی احترامی شد. به اگر کافی نیست ایشان از زمانی که دبیر حزب موتلفه شدند به فعالیت های سیاسی برای امت حزب الله استان کمک کردند. در زمان کار در صدا و سیما با برف سنگین که آمده بود در رادیو اعلام کرد که ارگان ها به کمک مردم بیایند و در صدا و سیما ماند در حالی که خانواده اش تنها بودند اما استاندار اصلاحات پس از بازگشت از سفر خارجی اش گفت کربلایی بایستی از استان برود.ایشان اگر مورد وثوق نبودند آیت‌الله جنتی ایشان را رییس شورای نگهبان گیلان نمیکردند. این سابقه ای مختصر بسیاری باقی است که مجال گفتن نیست. حال واقعا مشتاق شنیدن کارهای جعفرزاده ام. اگر آقای کربلایی ادب را رعایت نکرده جعفرزاده رعایت کرده است؟؟؟؟؟

    1. نویسنده :مهدی

      اقای امیرمحمد.اقای جعفرزاده رزومش می شخصه اقای جعفرزاده سالهای سال درخدمت خاندان بزرگ شهدابوده وهست .بعدهمه چیزهای که شما درموردکربلایی می گیدروکاغذازنظرشماوتیمش معنی داره.ادم بایدوجودش برای مردم موردلمس باشه وموردقبول مردم باشه که مطمین باشیدچه شمابخوایدچه نخوایدمردم اقای جعفرزاده روهم دوست دارنندهم قبولش دارنند شمابین مردم نیستید تانظرمردم روبدونیدپیشنهادمیدم به مردم نزدیک بشیدبیشتراوضاع دستتون میاد بدروددوست عزیز