شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 4586 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۳۰ |
158 بازدید
5
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رشت پرس رضا جمشيدي در گفتگو با خبرنگار رشت پرس اظهار داشت: با اشاره به احکام جدید فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران و تحصن این عزیزان در شهرداری رشت اظهار داشت: پیشنهاد مي كنم شهرداررشت کارگروه اصلاح نظام اداری را راه اندازی نمايد. عضو شوراي شهر افزود: پس از اتفاقات […]

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رشت پرس رضا جمشيدي در گفتگو با خبرنگار رشت پرس اظهار داشت: با اشاره به احکام جدید فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران و تحصن این عزیزان در شهرداری رشت اظهار داشت: پیشنهاد مي كنم شهرداررشت کارگروه اصلاح نظام اداری را راه اندازی نمايد.

عضو شوراي شهر افزود: پس از اتفاقات هفته گذشته پیرامون احکام جدید فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران و تحصن این عزیزان در شهرداری رشت رایزنی های صورت گرفته نشان میدهد این حرکت احساسی به دور از تدبیر و عقلانیت رخ داده است.

وي گفت: اگر چه شهرداری رشت به اخبار منتشره واکنش نشان داد و این کار را کاملا عادی و مبتنی بر اصول اداری شمرد ولی اعتقاد بنده این است که این کار میتوانست ابتدا در سایر بخش ها انجام پذیرد و فرزندان شهدا را با وسواس بیشتری مورد عنایت قرار میدادند! نباید طوری عمل نماییم که تسویه حساب شخصی تلقی گردد و یا خدای ناکرده اقوال مشمئز کننده ای مبتنی بر بی احترامی به شهدا از سمت شهرداری ساتع گردد!

جمشيد اذعان داشت: آن روزها که خون پدران این عزیزان بر خاک تفتیده و داغ خوزستان جاری بود و یا در سرمای طاقت فرسای کردستان جان دادند مدیران امروزی کجا بودند؟!!! وي گفت: در سال گذشته که ریاست شورا را به عهده داشتم پس از ملاقات با این عزیزان فرمی را تهیه نموده و کلیه اطلاعات مربوط به این دلبندان را مستندسازی نموده و به آقای خلیلی شهردار وقت تحویل دادم تا نگاه ویژه ای به این عزیزان داشته باشند و متناسب با تحصیلاتشان در پستهای سازمانی گمارده شوند كه متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاد!

رضا جمشيدي افزود: اگر هم قرار بود اتفاقی نیفتد حداقل نبایستی احساساتشان را جریحه دار نماییم! ما یک دختر شهید را برای ماموریت به سازمان شهرداری ها میفرستیم و در شرایطی که مشغول انجام وظیفه است متکی وار او را از پست سازمانی خویش برکنار میکنیم!

جمشيدي با بيان اينكه که ما میتوانیم با حفظ شان افراد و به خصوص جایگاه رفیع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران طوری عمل نماییم تا کسی نتواند ادعا نماید كه ما نسبت به شهدا بی توجه هستیم اظهار داشت: امروز بنده و امثال بنده تحصیلات خوبی را کسب نموده ایم و ادعاهای بسیار زیادی داریم! ولی آیا این موفقیت ها و دستاوردها زکات ندارد؟ آیا نبایستی آرامش را حفظ نموده و انتقامجویی نکنیم؟ آنهم از فرزندان عزیزترین سرمایه ها و داشته های این خاک و مرز و بوم!

وي در پايان افزود: پیشنهاد می نمایم در ابتدا شهردار محترم کارگروه اصلاح نظام اداری را راه اندازی نموده و بررسی نمایند آیا در شهرداری رشت به جز فرزندان شهدا بقیه سر جای خود می باشند؟ آیا اشخاص دیگری نیستند که با حکم آتش نشان رئیس ناحیه میباشند؟! آیا راننده های پایه یکی که با حکم راننده شرکت واحد در سازمانها و بخشهای دیگر مشغول میباشند و حقوق راننده پایه 1 دریافت میکنند و سال قبل زمینه استیضاح شهردار را فراهم نمودند موجبات نگرانی نیستند؟! یادمان باشد که خداوند ناظر بر اعمال و نیات ما میباشد!

انتهاي پيام/083451

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 5
    1. نویسنده :رضا

      آقای دکتر جمشیدی از بابت اینکه از خانواده معزز شهدا دفاع نمودید تشکر میکنیم و امیدواریم جنابعالی را در سکو های بالاتر ببینیم

    1. نویسنده :حسین

      با سلام
      با اینکه خودم از کارمندهای شهرداری هستم و در این 8 سال سابقه کاری موافقم بارها به حقم نرسیدم اما با تمامی صحبتهای آقای جمشیدی موافقم،با اینکه خودم از خانواده محترم شهدا نیستم ولی معتقدم خانواده شهدا ناملایمتهای زیادی رو متحمل میشن امیدوارم شهردار با تدبیر ما از جایگاهشون به نحو احسنت در جهت بهبود عملکرد شهرداری استفاده کنن و پستی رو که 10 ما بدون هیچ شکایت و بدرستی اداره شده با حاشیه سازی بعضی سودجوها به چالش نکشن.
      با تشکر

    1. نویسنده :شهروند

      با تشکر از مسولین محترم .وبا قدردانی از خانواده معظم شهدا .اینکه قانون مشخص کرده در ازمون جند درصد ار این عزیزان استخدام بشن درست، ولی آیا قانون گفته که هر قسمت که دوست دارند برن سر کارو اگر مسولی گفت که فعلا بنا بر نیاز برید سر پست سازمانیتون گناه کرده که حالا تحصن میکنند و به زور وارد میشند خوب اگه اینطور بود چند نفر دیگه که در آزمون شاید برتری نسبی داشتند الان سر کار بودند و نان اوری برای خانواه شان .در آخر یادآور میشوم که حرمت خون شهدا برهمه واجب است اما باید بدانیم که آن عزیزان هم برای حراست از جان مردم به این درجه نایل شدند .

    1. نویسنده :سینا

      ضمن تشکر ازدکتر جمشیدی خاطر نشان میکنم که بیش از نیمی از کارکنان شهرداری قراردادی هستند که از شهرستانهای اطراف حتی مرزی باارتباط و لابی که داشتند وارد شهرداری رشت شدند!آیا بحث بومی وغیر بومی مطرح نیست ؟ حال که کلی نیرویهای قراردادی با راند وارد شهرداری شده با همان راند و بند پ داری پست و مقام مدیریت و ریاست شدند. براساس قانون اداری جمهوری اسلامی ایران برای تصدی پستهای مدیریتی افراد می بایست اسختدام رسمی دولت باشند امادر شهرداری افراد با نفوذ برای تسلط در شهرداری ازکارکنان قراردادی و حتی کم تجربه استفاده میکنند. چه تضمینی وجود دارد که با شخصی که پست مدیریت گرفته و بصورت قراردادی مشغول بکار می باشد در سال آینده قرارداد بسته شود؟؟ آیا این فرداحتمال این که اطلاعات طبقه بندی شده دورن سازمانی که در اختیار مدیران قرار می دهند سو اسفاده نکند یااز ترس اینکه سال آینده با او قرارداد بسته نشود بجای نیل به اهداف سازمانی و حل مشکلات مردم به فکر پر کردن جیب خود باشند!!!!

    1. نویسنده :همکار

      دوست عزیز لیاقت وتخصص افراد ربطی به قراردادی ویا رسمی بودن افراد نداره وشهرداری هم ارگان دولتی نیست که از این قوانین تبعیت کنه در ضمن بزرگترین اشتباه شهرداری این بود که اول باید وضعیت نیروهای قراردادی خودش رو مشخص میکرد بعد نیروی پیمانی جذب می کردبنا براین از حق نگذرید وکمی علمی تر به این مسئله نگاه کنید