شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 44109 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ |
2567 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

 سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت می گوید: در فوتبال بانوان پول نیست ولی آنقدر انگیزه و عشق به فوتبال وجود دارد که می تواند ضامن موفقیت باشد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از خط اول ، این روزها که شادی در جامعه کمی رخت بربسته و بخصوص از دل دخترکان سرزمینمان […]

 سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت می گوید: در فوتبال بانوان پول نیست ولی آنقدر انگیزه و عشق به فوتبال وجود دارد که می تواند ضامن موفقیت باشد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از خط اول ، این روزها که شادی در جامعه کمی رخت بربسته و بخصوص از دل دخترکان سرزمینمان گریخته است، باید دست کسانیکه اندک شادمانی را به مادران اینده هدیه می کنند، بوسید.

 تنها تیم فوتبال بانوان رشت، از آن دست تیم هایی است که با حمایت مالی و معنوی گروه صنعتی هیراد، تبدیل به اولین تیم فوتبال بانوان رشت شده است که توانسته تا لیگ دسته اول فوتبال کشور بالا بیاید، البته به قول سرمربی این تیم، به این سطح هم راضی نیست و می خواهد لیگ برتری شود.

 میترا حسن پور در گفتگو با خط اول ورزشی تاکید می کند: باتوجه به پتانسیل فنی بازیکنانم، بلاشک قهرمانی در لیگ دسته اول و یا حداقل صعود به لیگ برتر بانوان کشور، نباید کار دشواری برای ما باشد.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت ادامه داد: علاوه بر بحث فنی، نباید انگیزه بازیکنان را نادیده گرفت، همانطور که می دانید شرایط قراردادی فوتبال بانوان با آقایان اصلا قابل مقایسه نیست، در این وضعیت مالی، وقتی بازیکنانی از تهران، اصفهان، نیشابور، آذربایحان شرقی و غربی می آیند و برای هیراد رشت بازی می کنند، بلاشک چیزی جز عشق به فوتبال نمی تواند آنها را به اینجا کشانده باشد و همین انگیزه کافی است امیدوار باشیم روزهای خوبی برای فوتبال بانوان رشت در پیش باشد.

 وی افزود: در این شرایطی که فوتبال چیزی جز هزینه نیست، وقتی مجموعه ای اقتصادی می آید و برای فوتبال، بخصوص فوتبال بانوان هزینه می کند باید قدردان باشیم و با پیروزی جواب آنها را بدهیم.

 گفتنی است، میترا حسن پور که مدرک مربیگری C اسیا را دارد، ماه پیش تیم فوتبال ساحلی داماش گیلان را برای دومین بار پیاپی در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور قهرمان کرد.

 وی به عنوان بازیکن نیز هفت سال در تیم های سرخپوشان گرگان و نساجی مازندران فوتبال بازی کرد و دوبار عنوان نایب قهرمانی کشور را بدست اورد.

 لازم به ذکر است، تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول کشور قرار بود پنجشنبه گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف شاهوی کامیاران برود، ولی به دلیل نقص پرونده پزشکی بازیکنان میهمان، این دیدار برگزار نشد و به احتمال فراوان کمیته انضباطی رای به پیروزی سه بر صفر هیراد خواهد داد.

 دختران هیراد برای حضور در هفته دوم این رقابتها، امشب رشت را به مقصد کرمانشاه ترک می کنند تا پنجشنبه 16 اذر ماه به مصاف ئاکو این شهر بروند.

 میترا حسن پور سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در پایان تاکید می کند: تنها برای پیروزی به کرمانشاه می روند و بازیکنانش به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید