شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45308 |
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ |
2441 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر گفت: درخواست معرفی نامه برقراری بیمه تامین اجتماعی هنرمندان از طریق مراجعه به برنامه کاربردی صندوق هنر وجود دارد اما تلاش می‌کنیم در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی این فرایند را کاملا بر خط نمائیم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر از تلاش […]

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر گفت: درخواست معرفی نامه برقراری بیمه تامین اجتماعی هنرمندان از طریق مراجعه به برنامه کاربردی صندوق هنر وجود دارد اما تلاش می‌کنیم در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی این فرایند را کاملا بر خط نمائیم.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر از تلاش برای تکمیل و توسعه سامانه‌های داخلی این صندوق، برای تحقق مدل سازمان بدون کاغذ خبر داد و گفت: ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضا این صندوق در سراسر کشور بصورت برخط از طریق پیام رسان و سایت این مجموعه انجام گرفت.

امیر رسولی با اشاره به اینکه امروز سامانه اطلاعات یکپارچه هنر (سایه) زیر ساخت اصلی ارائه خدمات در تمامی سطوح کارشناسی و مدیریتی صندوق هنر می باشد، گفت: تلاش ما بر این است تا با تکمیل چرخه مکانیزه نمودن فرایندهای داخلی صندوق، مدل سازمان بدون کاغذ را تا حد امکان محقق نمائیم.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضا بصورت کاملا برخط

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری درادامه با بیان اینکه درخواست بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی دوره ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بصورت کاملا بر خط انجام گرفت، اظهار داشت: در خصوص درخواست معرفی نامه برقراری بیمه تامین اجتماعی هم در حال حاضر این امکان از طریق مراجعه به برنامه کاربردی صندوق هنر وجود دارد از این رو در تلاش هستیم در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی این فرایند را نیز کاملا بر خط نمائیم.

رسیدگی به پرونده تسهیلات اعضا در کوتاه‌ترین زمان

رسولی با اشاره به اینکه سامانه مدیریت تسهیلات صندوق اعتباری هنر از ابتدای آذر ماه ۱۴۰۲ به کار گرفته شده است، اظهار داشت: از طریق این سامانه، فرایند رسیدگی به پرونده تسهیلات درخواستی اعضای محترم صندوق بصورت سیستمی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ثبت و رسیدگی به بیش از دوهزارو ۵۰۰ پرونده در سامانه مدیریت تسهیلات

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر ادامه داد: از ابتدای راه اندازی این سامانه بیش از دوهزارو ۵۰۰ پرونده ثبت و در حال رسیدگی می باشد.

به گفته وی، با تکمیل این سامانه یکی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط صندوق اعتباری هنر با سرعت و دقت بیشتر قابل ارائه خواهد بود.

ارائه اخبار و اقدامات صندوق بدون واسطه به اعضا

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: راه اندازی برنامه کاربردی صندوق اعتباری هنر نقطه عطفی در توسعه فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر به‌شمار می رود از این رو مدت ها بود که نیاز به یک برنامه کاربردی و در دسترس جهت ارتباط صندوق با اعضا احساس می شد.

رسولی گفت: با راه اندازی این برنامه کاربردی، اخبار و اقدامات صندوق بدون واسطه به مخاطبان منتقل و همچنین خدمات صندوق به آسانی در دسترس اعضاء قرار می گیرد.

وی گواه این مدعی را ثبت نام بیش از ۶۲ درصد از متقاضیان در طرح های بیمه درمان تکمیلی امسال از طریق برنامه کاربردی صندوق هنر عنوان کرد.

ارائه خدمات در سطح ملی با هدف توسعه اقتصاد هنر

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر در بخش دیگری از سخنان خود گام دوم توسعه فناوری اطلاعات در صندوق اعتباری هنر را پس از اقدامات انجام شده، برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات در سطح ملی همسو با توسعه اقتصاد هنر و حمایت فناورانه از کسب و کارهای این حوزه توسط این صندوق عنوان کرد که به زودی مطالب و اقدامات مربوطه در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

شکل گیری خلاقیت با تلاقی هنر و فناوری

رسولی با تأکید براینکه، معتقدیم با تلاقی هنر و فناوری خلاقیت شکل می گیرد و این مهم از مسیر توسعه اقتصاد هنر می تواند گام مهمی در توسعه فرهنگ و هنر کشور بردارد، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم، ضمن استمرار فعالیت ها و غنیمت شمردن فرصت خدمتگزاری، بتوانیم بیش از پیش رضایتمندی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسرکشور را فراهم کرده و مجموعه ای پیشرو در ارائه خدمات و تسهیلات به قشر فرهیخته فرهنگ و هنر در کشور را رقم بزنیم

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید