شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45020 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ |
2457 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در بلوار گلسار خبر داد و افزود: متهمان ۲۳، ۲۴، ۲۶ و ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در بلوار گلسار […]

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در بلوار گلسار خبر داد و افزود: متهمان ۲۳، ۲۴، ۲۶ و ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در بلوار گلسار خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی چند نفر در بلوار گلسار رشت، ماموران کلانتری ۱۴ و یگان امداد بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، ۴ نفر از عاملان این نزاع دسته جمعی که باعث ارعاب شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت شده بودند را دستگیر کرد، افزود: متهمان ۲۳، ۲۴، ۲۶ و ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

این مقام انتظامی در پایان بیان‌داشت: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید