دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03

تبلیغات
کد خبر: 703 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ |
16 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم استان گيلان انتظارات بحقي از مسئولين خود دارند. مراسم گراميداشت مرحوم آذرباني از خیرین گیلانی به همت دفتر امور مردمي مهندس جعفر زاده و بزرگ خاندان آذرباني در سالن همايشهاي بانك صادرات رشت برگزار گرديد . مهندس غلامعلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم استان گيلان انتظارات بحقي از مسئولين خود دارند.

مراسم گراميداشت مرحوم آذرباني از خیرین گیلانی به همت دفتر امور مردمي مهندس جعفر زاده و بزرگ خاندان آذرباني در سالن همايشهاي بانك صادرات رشت برگزار گرديد .

مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که به مناسبت هفته وقف در سالن بانک صادرات رشت و با حضور جمع کثیری از مسئولین و مردم رشت برگزار شد گفت: شهر رشت دارای پیشینه ی تاریخی غنی است و بزرگان زیادی را در خود پرورانده است.

وی با بیان این مطلب که خیرین زیادی از جمله مرحوم آذربانی در طول سالهای گذشته با ساخت مراکز متعدد عام المنفعه برای توسعه ی شهر رشت اقدام کردند گفت: باید بزرگان و خیران را در زمان حیاتشان شناسایی کنیم و از آنها به درستی تجلیل کنیم. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان خدمات زنده یاد آذربانی به مردم شهرستان رشت عنوان کرد: اولین ورود تاکسی، تراکتور و رادیولوژی از سوی این نیکوکار به گیلان وارد شد.

مهندس جعفرزاده به سنت حسنه ي وقف اشاره كرد و اذعان داشت: سنت حسنه ي وقف يكي از سنت هاي پسنديده در دين مبين اسلام است و خيرات و بركات اين عمل ارزشمند علاوه بر اينكه به شخص خير مي رسد به جامعه نيز منافع زيادي را مي بخشد.       

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در بخش ديگري از سخنان خود ضمن بیان اینکه که بیشتر روستاههای استان فاقد امکانات زیر بنایی هستند گفت: اکثر روستاهای استان فاقد آب شرب سالم، اسفالت مناسب و گاز هستند که بایستی برای ارایه خدمات به روستاییان همانند خدمات رسانی به شهرها بکوشیم .

مهندس جعفرزاده افزود: مردم استان گيلان انتظارات بحقي از مسئولين خود دارند و در اين ميان انجام فعاليت هاي خيرخواهانه بخش خصوصي و خيرين در كنار دولت بسيار ستودني است.        

وی خاطر نشان کرد: استان گیلان و علی الخصوص شهرستان رشت دارای نیروهای جوان و توانمندی است که باید از این توانمندی در جهت توسعه ی این شهر و استان استفاده کنیم.

وي تصريح نمود: نمايندگان مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي تمامي تلاش خود را براي رفع معضلات مردم و بيان مشكلات استان به بدنه ي دولت دارند و در جهت توسعه ي همه جانبه ي استان نيازمند تعاملات بيشتري از سوي مديران استان و شهرستان مي باشند.

وي اظهار اميدواري كرد: اين استان داراي مردم فرهيخته و نوانمندي است كه اميد به روزهاي روشن و افق هاي درخشان توسعه دارند و بايد با همدلي و هماهنگي بين همه خدمتگزاران مردم موانع مرتفع شود .       

انتهای پیام/083463

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید