دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03

تبلیغات
کد خبر: 737 |
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ |
12 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اختصاصی/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس فرماندار رشت در گفتگو با خبرنگار رشت پرس در مورد انتخاب عضو شورا به عنوان شهردار کلانشهر رشت  با ابراز رضایتمندی از به اجماع رسیدن اعضای شورا بر روی گزینه ای اظهار داشت: انتخاب شهردار از بین اعضا شورا منع قانونی ندارد. سید عیسی مهدوی اظهار داشت: علی […]

اختصاصی/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس فرماندار رشت در گفتگو با خبرنگار رشت پرس در مورد انتخاب عضو شورا به عنوان شهردار کلانشهر رشت  با ابراز رضایتمندی از به اجماع رسیدن اعضای شورا بر روی گزینه ای اظهار داشت: انتخاب شهردار از بین اعضا شورا منع قانونی ندارد.

سید عیسی مهدوی اظهار داشت: علی رغم تمام بحث هایی که در خصوص انتخاب شهردار از طرف مسئولین و بزرگان به زبان آمد ما برای انتخاب اعضا شورا احترام قائل هستیم و با ارسال صورتجلسه  از طرف شورا به فرمانداری  مطابق قانون در مورد آن به قضاوت پرداخته و مورد بررسی قرار  می گیرد.

مهدوی با اشاره به عدم تمایل مسئولین نسبت به انتخاب شهردار از بین اعضای شورا گفت: این یک نظریه ی ارشادی و عرفی از طرف بزرگان استانی بوده  و قانونی مبنی بر این که اعضای شورا نمی توانند برای تصدی  شهرداری کاندید شوند وجود ندارد.

مهندس مهدوی در خصوص تنفیذ حکم آقای کاظمی و استفعای ایشان از عضویت شورا گفت: آقای کاظمی تا زمانی که حکمشان بیاید تا پایان ابلاغشان می توانند  در سمت فعلی خود باقی بمانند.

انتهای پیام/083451

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید