دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03

تبلیغات
کد خبر: 6818 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۳۸ |
12 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رشت پرس، سخنگوي کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با اشاره به ايرادات گرفته شده به طرح استاني شدن انتخابات مجلس از سوي شوراي نگهبان گفت : با توجه به اينکه ايرادات مطرح شده از سوي شوراي نگهبان قابل رفع نيست اين طرح از دستور کار مجلس خارج شد. دخيل عباس […]

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رشت پرس، سخنگوي کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با اشاره به ايرادات گرفته شده به طرح استاني شدن انتخابات مجلس از سوي شوراي نگهبان گفت : با توجه به اينکه ايرادات مطرح شده از سوي شوراي نگهبان قابل رفع نيست اين طرح از دستور کار مجلس خارج شد.

دخيل عباس زارع زاده مهريزي درباره سرانجام طرح استاني شهرستاني شدن حوزه هاي انتخابيه انتخابات مجلس که اخيراً از سوي شوراي نگهبان ردشده گفت:پس از بررسي ايرادات شوراي نگهبان مشخص شد که اين ايرادات از جمله کاهش سطح مشارکت و يا ايجاد تبعيض بين طوايف و اقوام به گونه اي نيست که از سوي مجلس قابل رفع باشد بنابر اين مصلحت ديده شد که اين طرح از دستور کميسيون خارج شود.

وي افزود:به همين دليل کميسيون طرحي براي بررسي به هيئت رئيسه مجلس ارسال نخواهد کرد و اين به منزله خروج اتوماتيک وار اين طرح ازدستور کار مجلس است.

زارع زاده هم چنين گفت :البته دولت لايحه در همين ارتباط در دستور کار دارد که هنوز به مجلس ارائه نکرده بنابر اين بعيد است به انتخابات مجلس اسفند برسد.خراسان

انتهاي پيام/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید