دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03

تبلیغات
کد خبر: 38055 |
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ |
55 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

زارع از احتمال تمدید انتخابات در سطح شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و گفت: تعرفه‌های انتخاباتی به مقدار کافی در سطح شعب توزیع شده است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  «ارسلان زارع» امروز(جمعه،28 خرداد) جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان در استانداری برگزاری انتخابات در سطح استان را از صبح امروز تاکنون مورد اشاره […]

زارع از احتمال تمدید انتخابات در سطح شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و گفت: تعرفه‌های انتخاباتی به مقدار کافی در سطح شعب توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  «ارسلان زارع» امروز(جمعه،28 خرداد) جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان در استانداری برگزاری انتخابات در سطح استان را از صبح امروز تاکنون مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در حال حاضر روند اجرایی اخذ رای در سطح استان گیلان خوب بوده و طبق گزارش فرمانداران و بازدیدهای میدانی که داشتیم این انتخابات سالم و قانونمند برگزار شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بیش از تعداد پیش‌لینی و تعداد واجدان شرایط رأی دادن، تعرفه در سطح شعب استان گیلان توزیع شده است اضافه کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حتی اگر تمام واجدین شرایط و 20  درصد بیشتر از تعداد آن‌ها هم اگر در انتخابات شرکت کنند تعرفه به مقدار لازم در شهرستان‌ها توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان ابراز داشت: حسب گزارشاتی که داریم در شهرهای استان گیلان مراجعه کنندگان زیادی برای شرکت در انتخابات داریم از طرفی بر اساس تجربیات گذشته که پس از نماز مغرب و عشا مردم به شعب مراجعه می‌کنند به نظر می‌رسد برای شهرها ساعت اخذ رأی تمدید شود.

استاندار گیلان اضافه کرد: در مورد تمدید روند اخذ رأی در سطح روستاهای استان گیلان هم در حال بررسی وضعیت و شرایط فعلی هستیم تا اگر لازم باشد ساعت اخذ رأی پس از ساعت 21 تمدید شود.

وی با بیان اینکه صمیمانه از بینش و آگاهی مردم جهت شرکت در انتخابات تشکر می‌کنم تصریح کرد: حضور پرشور مردم برآوردهای دشمنان و سیاه‌نمایی و توطئه‌های آنان را خنثی کرد و تاکنون مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشتند.

استاندار گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تمام کوشش و تلاشمان این است که آرلی مردم را تا ساعت 21 و یا ساعاتی که مجددا احتمالا تمدید می‌شود اخذ کنیم از طرفی از مردم هم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به شعب مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید