دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 44461 |
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ |
63 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری کلاهبرداران سه میلیارد ریالی با ۱۵۰ نفر شاکی توسط پلیس فتا گیلان خبر داد و گفت: متهمان با شگرد کار در منزل، ادکلن جایزه بگیر، اقدام به کلاهبرداری می‌کردند. به گزارش  پایگاه خبری رشت پرس سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: طی چند روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی […]

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری کلاهبرداران سه میلیارد ریالی با ۱۵۰ نفر شاکی توسط پلیس فتا گیلان خبر داد و گفت: متهمان با شگرد کار در منزل، ادکلن جایزه بگیر، اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش  پایگاه خبری رشت پرس سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: طی چند روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی ‌بر کلاهبرداری اشخاصی در پیام رسان تلگرام، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با رصد فضای مجازی و اقدامات فنی صورت گرفته، ۲ متهم این پرونده را شناسایی و مشخص شد این افراد در استان‌های آذربایجان شرقی و البرز سکونت دارند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی متهم زن در شهرستان کرج و متهم مرد با شگردهای پلیسی به استان گیلان هدایت و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ‌این‌که متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شده ولی پس از مواجهه با ادله و مستندات به کلاهبرداری از ۱۵۰ نفر به ارزش سه میلیارد با شگرد کار در منزل، ادکلن جایزه بگیر و وعده شرکت در قرعه‌کشی اعتراف کردند، گفت: این کلاهبرداران ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

دستگیری عوامل درگیری یکی از محلات رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در ادامه از دستگیری سه نفر از عاملان شرارت و درگیری در منطقه حمیدیان رشت نیز خبر داد.

سردار حسن‌پور، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام و اظهار کرد: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آنها نخواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری، عربده‌کشی، ضرب ، جرح و اخلال در نظم عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه حمیدیان شهرستان رشت، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی پلیس، سه متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه با همکاری ماموران انتظامی این افراد دستگیر شدند.

وی از تشکیل پرونده و معرفی متهمان که چند فقره سابقه شرارت، قدرت‌نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی دارند برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: علت درگیری اختلافات شخصی بوده و از متهمان چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید