دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 44887 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ |
110 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر در دستوری به فرماندار این شهرستان، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات انتخاباتی داوطلبان مجلس را ممنوع اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس هادی نیرومند دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر با اشاره به ماده ۷۳ قانون انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۴۰۲ گفت: هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی […]

دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر در دستوری به فرماندار این شهرستان، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات انتخاباتی داوطلبان مجلس را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس هادی نیرومند دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر با اشاره به ماده ۷۳ قانون انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۴۰۲ گفت: هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی ازسوی مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی یا افراد وابسته به آن‌ها از جمله مشاوران و استفاده از جایگاه سازمانی برای تبلیغات داوطلبان مجلس ممنوع است.

وی به اعلام جرم علیه رئیس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر اشاره و تصریح کرد: رئیس آموزش و پرورش رضوانشهر با حضور در منزل افراد محلی در کنار یکی از داوطلبان انتخابات دیده شده است که با توجه به عُرف منطقه تشکیل چنین جلساتی برای تبلیغات انتخاباتی و جمع آوری آرا محسوب می‌شود.

وی حضور رئیس این اداره را در جلسه تبلیغاتی این داوطلب انتخابات را زمینه بهره برداری از جایگاه سازمانی دانست و افزود: دادستاتی برای این مدیر اعلام جرم کرده و در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر همچنین افزود: این قانون شامل ائمه جمعه دائمی و موقت، کارکنان نیرو‌های مسلح، رئیس و اعضاء هیئت‌های نظارتی و اجرایی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران است.

هادی نیرومند تاکید کرد: سرپیچی از این قانون مجازات نقدی ، انفصال موقت از خدمات دولتی شش تا یک سال را به همراه دارد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید