دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 42723 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ |
199 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

با حکم رئیس قوه قضائیه، جنت رستمی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سیاهکل منصوب و از زحمات محمد علی عموئی قدردانی شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس رییس کل دادگستری گیلان در آیین معارفه رئیس دادگستری سیاهکل با تاکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی گفت  : قضات دادگستری موظفند به سرعت […]

با حکم رئیس قوه قضائیه، جنت رستمی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سیاهکل منصوب و از زحمات محمد علی عموئی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس رییس کل دادگستری گیلان در آیین معارفه رئیس دادگستری سیاهکل با تاکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی گفت  : قضات دادگستری موظفند به سرعت و با دقت به پرونده‌های قضایی رسیدگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی همچنین در بازدید از دادگستری سیاهکل با قدردانی از زحمات جهادی قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان ، افزود : برای نظم بخشی در کار‌ها و رسیدن به نتیجه مطلوب ، باید با برنامه ریزی عمل کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان پیشگیری را بهتر از درمان دانست و گفت : برای جلوگیری از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی باید جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان‌ها به صورت مستمر و با حضور سازمان‌های متولی برگزار و مصوبات آن هم پیگیری و اجرایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاری و تولید در استان ، اضافه کرد : حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی است که باید در شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.رئیس کل دادگستری گیلان یکی از راهکار‌های کاهش تشکیل پرونده در محاکم قضایی را صلح و سازش بین طرفین دعوا دانست و گفت: شورا‌های حل اختلاف باید از افراد سرشناس و معتمد هر منطقه برای ایجاد صلح و سازش استفاده کنند.

محمد صالح جنت رستمی رئیس دادگستری شهرستان سیاهکل ، پیش از این دادستان شهرستان رودسر بود و محمد علی عموئی هم به سِمَت مستشار دادگاه تجدید نظر گیلان منصوب شد

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید