دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 45956 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ |
531 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامي بندرانزلي گفت: اعضاي باند 4 نفره سارقان منازل توسط کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان دستگير و 10 فقره پرونده سرقت نيز کشف شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “امير وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به اينكه اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي شهروندان مي‌تواند در پيشگيري از وقوع جرايم به […]

فرمانده انتظامي بندرانزلي گفت: اعضاي باند 4 نفره سارقان منازل توسط کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان دستگير و 10 فقره پرونده سرقت نيز کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “امير وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به اينكه اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي شهروندان مي‌تواند در پيشگيري از وقوع جرايم به خصوص سرقت بسيار موثر است، اظهارداشت: نقش مردم در اين خصوص با توجه به توصيه و هشدارهاي پليس بسيار موثر است.
وي در ادامه از وقوع چند فقره سرقت از منازل سطح حوزه استحفاظي شهرستان بندرانزلي طي ماه‌هاي اخير و پيگيري‌هاي پليس در اين خصوص خبر داد و گفت: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات تخصصي و با اشراف اطلاعاتي خود متوجه شدن اين سرقت‌ها توسط يک باند 4 نفره کاملا حرفه‌اي صورت گرفته است.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي با بيان اينکه پس از برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين افراد طي يک عمليات غافلگيرانه داخل مخفيگاهشان دستگير شدند، به کشف يک دستگاه تلويزيون 42 اينچ، يک عدد ارگ، يک رشته گردنبند، يک عدد دستبند و يک جفت گوشواره نقره، يک رشته گردنبند مرواريد و يک رشته گردنبند طلا سرقتي اشاره کرد و بيان‌داشت: سارقان 28، 28، 29 و 31 ساله در تحقيقات پليس به 10 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و با تکيمل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام انتظامي در پايان از شهروندان خواست هشدارهاي انتظامي را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید