دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 43350 |
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ |
204 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

پیش از این گزارش، سردار رادان اعلام کرده بود کارآگاهانی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماجرای قتل مهرجویی و همسرش را کشف کردند، تشویق می‌شوند به گزارش پایگاه خبری رشت پرس بعد از گذشت چند روز از قتل هولناک داریوش مهرجویی گارگردان بنام ایرانی و همسرش وحیده محمدی فر کارآگاهان به سرنخ های جدیدی رسیدند. سردار رادان […]


پیش از این گزارش، سردار رادان اعلام کرده بود کارآگاهانی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماجرای قتل مهرجویی و همسرش را کشف کردند، تشویق می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس بعد از گذشت چند روز از قتل هولناک داریوش مهرجویی گارگردان بنام ایرانی و همسرش وحیده محمدی فر کارآگاهان به سرنخ های جدیدی رسیدند.

سردار رادان با تشکر از  کارآگاهان جنایی گفت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماجرای قتل مهرجویی و همسرش کشف شد

رکنا در خبری اعلام کرد که باجناق های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن 3 آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق ها معاونت در قتل و آمریت داشته اند.

تکذیب مباشرت باجناق‌ها!

اساس گزارش خبرگزاری تسنیم، مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

پیش از این گزارش، سردار رادان اعلام کرده بود کارآگاهانی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماجرای قتل مهرجویی و همسرش را کشف کردند، تشویق می‌شوند.

البته خبرگزاری تسنیم به نقل از یک مقام آگاه پلیس تاکید کرد که دخالت داشتن باجناق‌های مرحوم مهرجویی در پرونده قتل اساسا کذب است.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید