دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 44661 |
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ |
49 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور حقوقی شورای شهر رشت، در جلسه یکصدوشانزدهم این کمیسیون که با حضور گل احضار، رئیس اداره درآمدهای شهرداری و معاونت های سازمانهای شهرداری تشکیل شد بر لزوم ثبات نرخ عوارض نوسازی در مناطق شهری رشت برای ۱۴۰۳ تاکید داشت. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سید شمس شفیعی در […]

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور حقوقی شورای شهر رشت، در جلسه یکصدوشانزدهم این کمیسیون که با حضور گل احضار، رئیس اداره درآمدهای شهرداری و معاونت های سازمانهای شهرداری تشکیل شد بر لزوم ثبات نرخ عوارض نوسازی در مناطق شهری رشت برای ۱۴۰۳ تاکید داشت.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سید شمس شفیعی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در پیشتر در چند دوره افزایش نرخ نوسازی انجام شده، مدیران درآمدی شهرداری ضمن تمکین از مصوبات وزارت کشور، بیشترین تعامل در پرداختهای مرتبط با نوسازی را با شهروندان مدنظر قرار دهند و لازم است سیاست‌ها بر مبنای تثبیت نرخ تعرفه ها قرار گیرد تا شهروندان در ساخت و سازهای خود در معذورات و فشار قرار نگیرند.
وی در این جلسه که همزمان با روز رشت در صحن علنی شورای اسلامی برگزار شد گفت تقارن روز رشت با میلاد فرخنده‌ی حضرت فاطمه سلام‌‌الله علیها را به فال نیک می‌گیریم و این روز را به بانوان و به ویژه به بانوان شاغل در مجموعه شورا و شهرداری رشت تبریک میگوییم.
وی همچنین در رابطه با روز رشت گفت: پیشینه شهر زیبای ما بسیار درخشان بوده و نیاکان ما پیشرو در ایجاد شهر اولین ها بوده اند و باید تلاش کنیم این عنوان فاخر اولین بودن به دیگر حوزه ها تسری دهیم، نه آنکه در توسعه شهری و ابتکار عمل از دیگر شهرهای کشور عقب بمانیم.
دکتر شفیعی توضیح داد: شورای ششم با برخورداری از کاردانی و تخصص مدیران کارآمد در شهرداری رشت موفق شد هشت پروژه عمرانی همزمان را آغاز کند و این نشانگر آن است که اگر عزم و اراده‌ ها جدی باشد، میتوان برای عمران و توسعه شهر گامهای مؤثر برداشت و افق های توسعه و پیشرفت برای رشت ترسیم نمود.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید