دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 42599 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ |
190 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهررشت در رابطه با ابرچالش شهر رشت در معضل پسماند سراوان گفت: حضور میدانی و همراهی استاندار گیلان و مشارکت اهالی سراوان سبب شد تا این معضل جدی نیز رو به ساماندهی بگذارد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسعود عباس زاده در دیدار استاندار گیلان و هیات همراه با مدیران […]

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهررشت در رابطه با ابرچالش شهر رشت در معضل پسماند سراوان گفت: حضور میدانی و همراهی استاندار گیلان و مشارکت اهالی سراوان سبب شد تا این معضل جدی نیز رو به ساماندهی بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسعود عباس زاده در دیدار استاندار گیلان و هیات همراه با مدیران شهرداری که به میزبانی شهردار رشت برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور استاندار و معاونت عمرانی استانداری، از مساعدتهای بی دریغ معاونت عمرانی استانداری در رفع نقص کمیسیون ماده ۱۰۰ و به روز رسانی کمیسیون ماده پنج شهری رشت تقدیر کرد .

عباس نژاد در این دیدار گفت: ابهامات ماده ۵ تبدیل به دلیل اصلی فرار سرمایه گذار از ادامه مذاکرات شده بود که با درایت معاونت عمرانی استانداری در حال رفع شدن است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهررشت در رابطه با ابرچالش شهر رشت در معضل پسماند سراوان گفت: حضور میدانی و همراهی استاندار گیلان و مشارکت اهالی سراوان سبب شد تا این معضل جدی نیز رو به ساماندهی بگذارد.

عباس نژاد همچنیـن از ترافیک شهر رشت به عنوان دومین چالش بزرگ موجود نام برد و گفت: خواسته مهم ما از استاندار محترم گیلان، ملزم ساختن ادارات به هماهنگی و همراهی با پروڗه های عمرانی شهرداری رشت است به شکلی که بتوانیـم بدون مشکل و در زمان بندی مشخص این پروژه ها را به بهره برداری برسانیـم.

وی ضمن تقدیر از برنامه های مشخص، شفافیت کاری و انگیزه شهردار رشت در انجام امور شهر گفت: شهردار رشت پرتلاش ظاهر شد و تلاش داریم در دولت حاضر و با همراهی استاندار محترم آرزوهای دیرینه مدیران شهری و شهروندان تحقق یابد.

این مدیر شهری گفت: استاندار با حضور در شورای ترافیک و حضور مجدد در شهرداری رشت حمایت مؤثر و جانانه‌ی خود از مدیران شهری رشت را اعلام کرد و ما نیز متقابلا آنچه در توان داریم در راه توسعه شهر رشت به کار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید