دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 44505 |
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ |
78 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

رییس کل دادگستری گیلان: مسئولان برگزاری انتخابات باید برای تحقق ۴ راهبرد اساسی سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت بستر‌های لازم رادر استان فراهم کنند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی رییس کل دادگستری گیلان امروز در سومین نشست پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان با اشاره به ۴ مولفه […]

رییس کل دادگستری گیلان: مسئولان برگزاری انتخابات باید برای تحقق ۴ راهبرد اساسی سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت بستر‌های لازم رادر استان فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی رییس کل دادگستری گیلان امروز در سومین نشست پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان با اشاره به ۴ مولفه اساسی سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همه باید برای تحقق این چهار اصل تلاش کنند تا ۱۱ اسفند، انتخابات باشکوهی داشته باشیم.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی همچنین خواستار بررسی آسیب‌ها و تهدید‌های ادوار گذشته انتخابات و ارائه راهکار‌های پیشگیری، از سوی اعضای کمیته پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادگستری استان شد وافزود: آسیب شناسی جرائم و ارایه راهکار‌ها می‌تواند برای انتخاباتی سالم و پرشور موثر باشد.
وی؛ رقابت و مشارکت بدون سلامت را جدا از مباحث اخلاقی، موجب هزینه برای نظام و سو استفاده دشمنان دانست.
رییس کل دادگستری گیلان؛ استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین انتخابات و مشارکت را ضروری دانست و افزود: پایش و نظارت بر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی دارد.
آقای محمد جلایی رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هم در این نشست، گفت: تخلفات انتخاباتی از سوی افراد را قابل توجیه نیست و باید با برنامه ریزی درست در تمامی بخش ها، بستر‌های لازم در ۴ حوزه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ فراهم شود.
آقای مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان هم در این نشست با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی برای انتخاباتی پر شورگفت: جرایم انتخاباتی اعلام و برنامه ریزی‌های لازم برای رصد و نظارت بر انتخابات انجام شده است و برای حفظ امنیت انتخابات و سلامت به افراد خاطی تذکر داده خواهد شد و در صورت لزوم برخورد می‌شود.
همچنین هریک از اعضای کمیته‌های پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گیلان گزارش‌ها نظر‌های خود را برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی بیان کرد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید