دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 44860 |
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ |
39 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون توسعه پایدار با اشاره به وضعیت گروههای تئاتر در رشت اظهار کرد: حمایت دستگاه‌های متولی از تئاتر رشت پدرانه و دلسوزانه نیست. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سید حسین رضویان در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به وضعیت گروههای تئاتر در رشت اظهار کرد: حمایت دستگاه‌های متولی از تئاتر […]

رئیس کمیسیون توسعه پایدار با اشاره به وضعیت گروههای تئاتر در رشت اظهار کرد: حمایت دستگاه‌های متولی از تئاتر رشت پدرانه و دلسوزانه نیست.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سید حسین رضویان در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به وضعیت گروههای تئاتر در رشت اظهار کرد: حمایت دستگاه‌های متولی از تئاتر رشت پدرانه و دلسوزانه نیست.
امروز اجاره سالن کوچک مجموعه تالار شهر که با حمایت مستقیم نهاد مدیریت شهر در سالهای گذشته ساخته شده برای یک گروه تئاتر رشتی در یک نوبت۲ میلیون تومان و سالن بزرگ ۵ میلیون تومان هزینه در بر دارد.
رئیس کمیسیون توسعه پایدار افزود: در گذشته برای پشتیبانی از جریان فرهنگی و هنری در رشت تماشاخانه هایی چون رادی را ساخته ایم و امروز ضمن آسیب دیدگی از آنها همانند یک انبار استفاده می شود.
عضو شورای شهر در انتها گفت: انتظار داریم نهاد متولی فرهنگ و هنر توجه ویژه ای جهت حمایت از گروه های تئاتر رشت بعمل آورده و شهرداری در راستای تعیین تکلیف اماکنی چون تماشاخانه رادی مجدانه اقدام و نتایج را به شورای شهر ارائه نماید.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید