دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 43332 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ |
97 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نماینده، ولی فقیه در گیلان: شهادت کودکان و زنان مجروح در بیمارستان «المعمدانی» باردیگر ماهیت زشت رژیم جعلی و متجاوز اسراییل را به جهانیان نشان داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آیت الله رسول فلاحتی امروز در گفتگو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه و […]

نماینده، ولی فقیه در گیلان: شهادت کودکان و زنان مجروح در بیمارستان «المعمدانی» باردیگر ماهیت زشت رژیم جعلی و متجاوز اسراییل را به جهانیان نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آیت الله رسول فلاحتی امروز در گفتگو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه و کشته شدن بیش از ۵۰۰ نفر ازکودکان ، زنان و مردان مجروح بستری در این بیمارستان، گفت: این اقدام ضد انسانی، باردیگر ماهیت پلید، اما واقعی رژیم غاصب و متجاوز اسراییل را به تصویر کشید و به جهانیان فهماند که حمایت از مبارزان مظلوم، اما قهرمان فلسطین بویژه در نوار غزه، الزامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر حمایت مظلومان فلسطین ، افزود : تا پایان ریشه کنی این غده چرکین از قلب خاورمیانه حمایت از مبارزان مظلوم، اما قهرمان فلسطین باید تداوم یابد.

وی با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، از عموم امت اسلام خواست با حمایت هرچه بیشتر از جنبش مقاومت فلسطین زمینه‌ی محو رژیم غاصب اسراییل را از سرزمین‌های اشغالی فراهم آورند.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین ازعزم و اراده‌ی عموم هموطنان در سراسر ایران اسلامی را که همواره حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را ابراز داشته اند، قدردانی کرد و گفت : غافلانی که تاکنون جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را با دیده‌ی تسامح و تساهل می‌نگریستند، بدانند که همراهی و همکاری با این رژیم کودک کش، مجال دادن به شیطان است و برای خلاصی ملت‌های مسلمان از ظلم و جور صهیونیسم، راهی جز اضمحلال و نابودی این رژیم اشغالگر وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید