دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 43544 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ |
144 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای اماکن دولتی و مساجد در شهرستان رشت و اعتراف آنها به 5 فقره سرقت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “علیرضا حدادی”پيشگيري و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدي و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای اماکن دولتی و مساجد در شهرستان رشت و اعتراف آنها به 5 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “علیرضا حدادی”پيشگيري و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدي و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌هاي وقوع جرم عنوان كرد و اظهار داشت: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.
وي در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و مساجد در سطح شهرستان‌ رشت و پيگيري موضوع توسط پلیس اشاره كرد و گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌هاي جرم، هویت 2 سارق اين پرونده‌ها را شناسايي كردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گيلان با بيان اينكه پس از هماهنگي قضائي و برنامه‌ريزي لازم، سارقان مورد نظر دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند، افزود: اين افراد در تحقيقات پليس به 5 فقره سرقت از اماکن دولتی و مساجد اعتراف كردند.
اين مقام انتظامی بیان داشت: سارقان 31 و 35 ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حدادی در پايان با تاكيد بر توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت، تصريح كرد: پليس برای پیشگیری از بروز جرايم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دريغ نمي‌كند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید