یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 44641 |
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ |
41 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

 رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورا در واکنش به لوایح متعدد کمک مالی ارسالی به شورا پیشنهاد داد: برای هریک از اعضا حدی در نظر گرفته شود در غیر اینصورت اینگونه لوایح حمایت مالی همواره ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محسن سماکچی در خصوص موضوع فنس کشی در […]

 رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورا در واکنش به لوایح متعدد کمک مالی ارسالی به شورا پیشنهاد داد: برای هریک از اعضا حدی در نظر گرفته شود در غیر اینصورت اینگونه لوایح حمایت مالی همواره ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محسن سماکچی در خصوص موضوع فنس کشی در خیابان نواب رشت و حواشی به وجود آمده از سوی فردی که ادعای مالکیت این قطعه زمین را دارد، با اعلام اینکه متاسفانه ظاهرا از داخل شهرداری به این فرد خط داده اند تصریح کرد: این فرد در خصوص اطراف باشگاه موجود در آن محدوده مدعی است که مالکیت دارد و پیش از این نیز به عنوان پارکینگ استفاده می کرده است. پروانه ای صادر کرده اند و گفته می شود موافق نبوده ایم و تحت فشار بوده ایم. شهر را با ترافیک و چنین اتفاقاتی مواجه کرده اند و به اعضا و شهرداری فشار آورده اند تا برخی مسائل را پیش ببرند. در مورد اتفاقات خیابان نواب، نه شهردار و نه هیچ یک از اعضای شورا موافق این موضوع نبوده و نیستند و نخواهند بود.
  سماکچی همچنین در واکنش به لوایح متعدد کمک مالی ارسالی به شورا پیشنهاد داد: برای هریک از اعضا حدی در نظر گرفته شود در غیر اینصورت اینگونه لوایح حمایت مالی همواره ادامه خواهد داشت.
  محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران در خصوص تمدید تبصره ۳ و افزایش تعرفه با اعلام اینکه لیست خدمات توسعه شبکه از سوی آب و فاضلاب به شورا ارائه شده است افزود: قراردادهایی از سوی آبفا بسته شده است اما باید با اولویت شورا پروژه های توسعه شبکه فاضلاب را اجرا کنند.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید