دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 43752 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ |
129 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از آغاز طرح درجه‌بندی کارگاه‌های تولید صنایع دستی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  ولی جهانی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید و صدور گواهی کیفیت کارگاهی به منظور شناسایی کارگاه‌های استاندارد و برنامه‌ریزی جامع‌تر در خصوص این کارگاه‌ها عنوان کرد. وی با […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از آغاز طرح درجه‌بندی کارگاه‌های تولید صنایع دستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  ولی جهانی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید و صدور گواهی کیفیت کارگاهی به منظور شناسایی کارگاه‌های استاندارد و برنامه‌ریزی جامع‌تر در خصوص این کارگاه‌ها عنوان کرد.
وی با اشاره به مزایای طرح درجه‌بندی کارگاه‌های صنایع‌دستی اظهارکرد: با شناسایی کارگاه‌های تولیدی و درجه‌بندی این کارگاه‌ها از نظر کیفیت محصولات و ظرفیت تولید و سایر عوامل مربوط می‌توان گواهی کیفیت را به کارگاه‌های برتر اعطا کرد تا علاوه بر تشویق این کارگاه‌ها، انگیزه کافی برای دیگر کارگاه‌ها در راستای ارتقاء سطح تولید و کیفیت به وجود آید.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان افزود: همچنین داشتن اطلاعاتی دقیق از کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی استان، زمینه‌ساز برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های داخلی و اولویت اختصاص تسهیلات اعتباری می‌شود.

بیش از ۲۷ هزار هنرمند صنایع‌دستی در ۸۰ رشته مختلف به تولید محصولات هنرهای سنتی گیلان مشغول به فعالیت هستند و هفت شهر و روستای استان نیز با برندهای ملی و جهانی به عنوان شهر و روستاهای صنایع‌دستی معرفی شده‌اند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید