یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 44609 |
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ |
77 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش کامیون سوخت رسان با عابر پیاده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ”امیر طالبی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اعلام این خبر گفت: در ساعت 1023 روز 9 دی با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش کامیون سوخت رسان با عابر پیاده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ”امیر طالبی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اعلام این خبر گفت: در ساعت 1023 روز 9 دی با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در میدان توشیبا، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که کامیون سوخت رسان به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده، گفت: در این حادثه شدید متاسفانه عابر پیاده که مردی حدودا 60 ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه راننده کامیون پس از حادثه از وسیله نقلیه خود پیاده و متواری شد اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو و جوانب از سوی راننده کامیون سوخت رسان تشخیص دادند.
این مقام انتظامی در پایان عدم توجه به جلو در رانندگی و صحبت با تلفن همراه را عامل اصلی قالب تصادفات قلمداد کرد و اظهار داشت: صحبت با تلفن همراه موجب اختلال در عملکرد تشخیص به موقع مغز شده و این امر تصادفات مرگبار را رقم می‌زند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید