دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 44760 |
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ |
34 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (چهارشنبه ۲۰ دی ماه) در نشست ویژه انتخابات گیلان گفت: حضور در استان‌ها با هدف بررسی میدانی وضعیت آمادگی‌ها برای برپایی انتخابات شکل می‌گیرد. او با اشاره به زمان ۵۰ […]

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (چهارشنبه ۲۰ دی ماه) در نشست ویژه انتخابات گیلان گفت: حضور در استان‌ها با هدف بررسی میدانی وضعیت آمادگی‌ها برای برپایی انتخابات شکل می‌گیرد.

او با اشاره به زمان ۵۰ روز باقیمانده به انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور افزود: پایش آمادگی برپایی انتخابات در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه گیلان تجربه خوبی در برپایی انتخابات دارد، تصریح کرد: کشور از سال گذشته با تشکیل ستاد‌های استانی و شهرستانی برای برپایی انتخابات آماده شده است و گیلان هم در این بخش عملکرد خوبی داشته است.

اسلامی با تأکید بر برپایی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی باشکوه و پرشور گفت: برای برپایی انتخابات باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند چرا این مهم با مشارکت بین دستگاهی تحقق می‌پذیرد.

او همچنین با تأکید بر لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی افزود: نامزد‌ها تمام هزینه کرد‌های مالی خود ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر ضرورت پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه نیز تأکید و تصریح کرد: کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه ویژه انتخابات از سوی صدا و سیما طراحی شده که به طرح و برنامه‌های نامزد‌ها می‌پردازد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید