دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 45298 |
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ |
73 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

2 شرکت لبنیاتی برای گرانفروشی به پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس شهرام محسنی با اشاره به رسیدگی شعبه مهم و ملی تعزیرات حکومتی به پرونده 2 شرکت لبنیاتی، گفت: پرونده یک شرکت لبنی به دلیل گرانفروشی ماست دبه ای به ارزش 48 میلیارد […]

2 شرکت لبنیاتی برای گرانفروشی به پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس شهرام محسنی با اشاره به رسیدگی شعبه مهم و ملی تعزیرات حکومتی به پرونده 2 شرکت لبنیاتی، گفت: پرونده یک شرکت لبنی به دلیل گرانفروشی ماست دبه ای به ارزش 48 میلیارد و 360 میلیون ریالی رسیدگی و شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر اول تخلف، متهم را به پرداخت هزار و 209 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی، افزود: پرونده شرکت دیگری که در فروش شیر، پنیر یواف و ماست دبه ای، 39 میلیارد و 60 میلیون ریال گرانفروشی کرده بود در شعبه دوازدهم مهم و ملی تعزیرات حکومتی رسیدگی و با احراز تخلف، علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول، متهم به پرداخت 976 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گفته محسنی، جهاد کشاورزی استان تهران، گزارش تخلف 2 شرکت را برای افزایش قیمت بی ضابطه محصولات پرمصرف لبنی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید