دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 45411 |
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ |
162 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

در آئین اختتامیه جشنواره کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی که در سه سطح شهرستانی ، استانی و ملی انجام پذیرفت از مدیرعامل شرکت سپیدماکیان به عنوان منتخب ملی از استان گیلان تجلیل خواهد شد . به گزارش پایگاه خبری رشت پرس برگزاری جشنواره کارفرمایان برتر بر اساس شاخص های بیمه ای یکی از فعالیتهای معاونت […]

در آئین اختتامیه جشنواره کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی که در سه سطح شهرستانی ، استانی و ملی انجام پذیرفت از مدیرعامل شرکت سپیدماکیان به عنوان منتخب ملی از استان گیلان تجلیل خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس برگزاری جشنواره کارفرمایان برتر بر اساس شاخص های بیمه ای یکی از فعالیتهای معاونت فرهنگی اجتماعی و امور استانهای این سازمان در راستای تقویت تعاملات ، اعتمادسازی ، ایجاد انگیزه و اشاعه فرهنگ بیمه ای در بین این قشر بوده و هر ساله انجام میگیرد که در سالجاری 200 کارفرما در سطح استانی در سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند .

در گیلان نیز از بین 140 کارفرمای منتخب معرفی شده از سطح شهرستانهای استان گیلان 10 نفر به عنوان منتخب استانی برگزیده و در دیماه با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان آئین تجلیل از آنها انجام گرفت .

در ادامه این جشنواره و در بخش اختتامیه 33 کارفرمای منتخب ملی از بین منتخبین استانی در آئینی باشکوه با حضور مقامات و مسئولین کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که مهندس مجتبی رسولی مدیرعامل شرکت سپیدماکیان از استان گیلان نیز در زمره آنها قرار دارد .

آئین اختتامیه جشنواره کارفرمایان برتر در روز سه شنبه اول اسفندماه در تهران برگزار میگردد .

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید