یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 44293 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ |
108 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامي رودبار از کشف بیش از 4 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس با اشاره به اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان يكي […]

فرمانده انتظامي رودبار از کشف بیش از 4 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس با اشاره به اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان يكي از مهمترين عوامل فروپاشي خانواده‌ها و سرمنشاء بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي، نيازمند همكاري همه جانبه مردم و نهادهاي مسئول با مجموعه انتظامي است، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پيشگيري از اعتياد همواره در دستور كار پليس قرار دارد.
وي در ادامه با بيان اينكه پليس با انجام اقدامات فني از انتقال مواد مخدر توسط یک قاچاقچی با يك دستگاه اتوبوس به استان گیلان مطلع شدند، افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حين كنترل محور مواصلاتي شمال به جنوب، اتوبوس مورد نظر را شناسايي و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 4 كيلو و 200 گرم ترياك در بازرسي از اين خودرو خبر داد و بيان داشت: در اين رابطه متهم 39 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان ضمن تاكيد بر برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان موادمخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشكوك، موضوع را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید