دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 45199 |
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ |
102 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

نشست بصیرتی سبک مدیریت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و با حضور همرزم شهید در جبهه‌های مقاومت، سردار سرتیپ پاسدار حاج رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها سپاه قدس در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) اینشرکت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رشت […]

نشست بصیرتی سبک مدیریت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و با حضور همرزم شهید در جبهه‌های مقاومت، سردار سرتیپ پاسدار حاج رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها سپاه قدس در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) اینشرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سردار نوعی اقدم در این نشست اظهار داشت: مولفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی بسیار است، اما اصلی‌ترین توصیه مکتب ایشان به دوستداران حاج قاسم، ولایتمداری محض است چرا که سردار سلیمانی دلداده‌ی رهبر معظم انقلاب بود.

هم رزم شهید سلیمانی افزود: دوست داران حاج قاسم باید مکتب را بشناسند و نخستین ادبیات این مکتب در مسیر خداوند و اهل بیت بودن و زندگی برای رضای پروردگار است.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اعترافات سران استکبار مبنی بر ایجاد داعش گفت: آنها تلاششان از بین بردن آثار معنوی و تمدنی اهل بیت در عراق و سوریه و به دست گرفتن اداره کشور‌های اسلامی از جمله سوریه بود که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های رزمندگان جبهه‌ی مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

نوعی اقدم در ادامه تاکید کرد: نسل امروز ما باید بدانند که فرزندان مخلص و پاک ایران اسلامی برای حفظ و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه فداکاری کردند تا با الگو گیری از شهیدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداکاری بایستند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات جبهه مقاومت در غزه، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و هیبت پوشالی آنها را به هم ریخت، افزود: در این عملیات فقط چند گردان به ارتش اسرائیل حمله و ضربات سنگینی به دشمن وارد کردند و کمر ارتش صهیونیستی را شکستند.

سردار نوعی اقدم افزود: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه در دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قوی‌تر از هر زمانی است.

در ادامه محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان شهید سلیمانی را یک الگوی ناب برای مدیریت جهادی دانست و گفت :سبک مدیریتی این شهید بزرگوار یک سبک قابل تقلید صرف و کپی‌برداری نیست، بلکه باید اصیل بودن و خالص بودن رفتارها به عنوان روح در کالبد مکتب شهید سلیمانی مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اینگونه نیست که فکر کنیم کپی‌برداری ظاهری از هر اقدامی که شهید سلیمانی انجام می‌داد، می‌تواند ما را در زمره ادامه‌دهندگان راه شهید سلیمانی قرار دهد؛ بلکه برای الگوبرداری راستین از این شهید بزرگوار باید اولاً اصیل بودن به معنی کار با تمام وجود و با اعتقاد و همچنین خالص بودن به معنای خلوص نیت و رفتارهای صادقانه را در خود نهادینه کنیم.

مهدیزاده با بیان اینکه اخلاص مهمترین ویژگی شهید سلیمانی بود، افزود: نوع مدیریت ایشان مدیریت خالصانه بود و رهبری و مدیریت شهید سلیمانی، اصیل و خالص بود؛ یعنی با تمام وجود در میدان نبرد به جهاد می پرداخت،بنابراین لازمه اینکه سبک مدیریتی شهید سلیمانی به کار گرفته شود این است که دو مؤلفه اصالت و خلوص در آن راهبرد و روش مدیریتی به کار گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در انتها گسترش فرهنگ دین باوری و اشاعه‌ی روحیه رشادت و شهادت حاج قاسم سلیمانی را تضمین کننده‌ی بالندگی و سرافرازی جامعه دانست و گفت: وظیفه امروز همه ما تداوم راه شهدا،انقلاب و رهبری است.

در پایان مراسم نیز از تعدادی از کارکنان مدافع حرم شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید