دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 45153 |
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ |
161 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

محمدباقرنوبخت یکی از باسابقه ترین نمایندگان ایران در مجلس شورای اسلامی، در انتخابات آینده مجلس از حوزه رشت اعلام کاندیداتوری کرد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس نوبخت که طی ۴ دوره ۴ ساله در انتخابات مجلس از بازه زمانی خرداد ۱۳۶۷ تا خرداد ۱۳۸۳ به عنوان نماینده اول مردم رشت در مجلس برگزیده می […]

محمدباقرنوبخت یکی از باسابقه ترین نمایندگان ایران در مجلس شورای اسلامی، در انتخابات آینده مجلس از حوزه رشت اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس نوبخت که طی ۴ دوره ۴ ساله در انتخابات مجلس از بازه زمانی خرداد ۱۳۶۷ تا خرداد ۱۳۸۳ به عنوان نماینده اول مردم رشت در مجلس برگزیده می شد تصمیم گرفت بعد از تجربه سمت‌هایی مانند معاونت ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سخنگویی دولت روحانی در کنار دبیرکلی حزب اعتدال و توسعه بار دیگر شانس خود را برای حضور در انتخابات از حوزه رشت امتحان کند.

این دانش آموخته دکترای اقتصاد از دانشگاه پیزلی اسکاتلند و صاحب دکترای مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی و پسادکترای توسعه اقتصادی از مرکز مطالعات کاربردی کاسین سوئیس، قبل از آنکه به عنوان نماینده مجلس در رشت شناخته شود به عنوان معلمی خوشنام در این شهر شهره بود. نوبخت که حالا ۷۳امین سال زندگی خود را می گذراند از اواخر دهه ۱۳۵۰ در آموزش و پرورش رشت فعالیت خود را آغاز کرد. او هم به عنوان دانش آموز و سپس معلم و مدیر در دبیرستان تاریخی و مشهور شاهپور (بهشتی) سابقه فعالیت دارد.

نوبخت بعد از آنکه به ۴ دوره وکالت ازمردم رشت پایان داد، در کنار تدریس به عنوان استاد دانشگاه، به‌عنوان معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان ریاست هاشمی رفسنجانی مشغول فعالیت بود.

محمدباقر نوبخت یکی از مشهورترین چهره های سیاسی و اجرایی معاصر استان گیلان و رشت است. او که ۲۰ سال به عنوان یکی از اولین انتخاب‌های مردم رشت در مجلس برگزیده می‌شد حالا با همان خاطرات خوش گذشته راهی شهر مادری شده تا به جای تهران، ۱۱ اسفندماه خود را در معرض انتخاب مردم زادگاهش قرار دهد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید