دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 42660 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ |
119 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس کل دادگستری گیلان: نهاد‌ها و دستگاه‌ها باید سازمان بازرسی را کمک کننده و همکار خود بدانند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست با بازرس کل استان گیلان، معاونان و سربازرسان گفت: پیگیری‌کنندگان پرونده‌های بازرسی در دادگاه‌ها باید روحیه مقابله با فساد را داشته باشند. رئیس کل دادگستری […]

رئیس کل دادگستری گیلان: نهاد‌ها و دستگاه‌ها باید سازمان بازرسی را کمک کننده و همکار خود بدانند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست با بازرس کل استان گیلان، معاونان و سربازرسان گفت: پیگیری‌کنندگان پرونده‌های بازرسی در دادگاه‌ها باید روحیه مقابله با فساد را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به حمایت همه‌جانبه از سازمان بازرسی استان گیلان افزود: نهاد‌ها و دستگاه‌ها باید سازمان بازرسی را کمک‌حال خود بدانند و نباید از حضور آن ناراحت شود.

پیگیری پرونده‌های بازرسی با روحیه فساد ستیزیوی، سازمان بازرسی را پیشانی و خط مقدم مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: حوزه فعالیت سازمان بازرسی برای مبارزه با فساد، گسترده از دیگر دستگاه‌هاست و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

سجاد ده‌ده جانی بازرس‌کل استان گیلان، هم در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل، به برخی پرونده‌های جاری اشاره و از رئیس کل دادگستری گیلان درخواست کرد تا برای به نتیجه رسیدن این پرونده‌ها مساعدت و همکاری بیشتری شود.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید