دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 86 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ |
17 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رشت پرس، نمایندگان تعیین تکلیف برای سقف افزایش حقوق و مزیا برای کارکنان شرکت‌های دولتی، غیردولتی در اصلاحیه بودجه سالانه را ممنوع کردند. نمایندگان در ادامه بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی دولت ماده الحاقی ۴۸ را بررسی کردند. ماده الحاقی ۴۸ تصریح می‌کرد: سقف افزایش حقوق […]

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رشت پرس، نمایندگان تعیین تکلیف برای سقف افزایش حقوق و مزیا برای کارکنان شرکت‌های دولتی، غیردولتی در اصلاحیه بودجه سالانه را ممنوع کردند.

نمایندگان در ادامه بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی دولت ماده الحاقی ۴۸ را بررسی کردند.

ماده الحاقی ۴۸ تصریح می‌کرد: سقف افزایش حقوق و مزایا و سایر پرداختی‌های نقدی و غیرنقدی شرکت‌های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به کارکنان و مدیران خود سالانه توسط هیأت‌ وزیران تعیین می‌شود. ازابتدای هر سال، اجرای بودجه شرکت‌های مذکور در سقف یادشده امکان‌پذیر است.

در اصلاحیه بودجه سالانه عناوین مذکور، افزایش پرداخت نقدی و غیرنقدی از قبیل حقوق و مزایا، پاداش تحت هر عنوان، عیدی و نظایر آن و همچنین کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کارکنان و مدیران و اعضای هیأت مدیره نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی و شرکت‌هایی که شمول قانون در مورد آن‌ها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، علاوه بر پرداخت‌های قانونی منظور شده در سقف بودجه مصوب سالانه دستگاه‌های مذکور ممنوع است.

این ماده با ۱۴۰ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر در صحن تصویب شد.

انتهاي پيام/083466

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید