دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 90 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ |
15 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، دكتر محمد علي نجفي در اين نشست با اشاره به رويكرد مثبت ايجاد شده و اقدامات خوب صورت گرفته در منطقه آزاد انزلي اظهار داشت : نماد تلاش و فعاليت در اين منطقه كاملا مشهود و نمايان است . استاندار با بيان اينكه گيلان از ظرفيت و توانمندي […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، دكتر محمد علي نجفي در اين نشست با اشاره به رويكرد مثبت ايجاد شده و اقدامات خوب صورت گرفته در منطقه آزاد انزلي اظهار داشت : نماد تلاش و فعاليت در اين منطقه كاملا مشهود و نمايان است .

استاندار با بيان اينكه گيلان از ظرفيت و توانمندي بالايي در بخش هاي مختلف برخوردار است كه بايد با بهره گيري از اين استعدادها در جهت توسعه و شكوفايي استان تلاش كنيم گفت : تصريح كرد : بايد از فرصت حضور منطقه آزاد انزلي در جهت ايجاد اشتغال پايدار و افزايش درآمد سرانه مردم بهره گيريم .

عليزاده معاون وزير راه و شهرسازي و عضو هيئت مديره منطقه آزاد انزلي نيز در اين نشست با ابراز خرسندي از هماهنگي خوب ما بين مديريت استان و منطقه آزاد انزلي اظهار داشت : اين هماهنگي نقش بسزايي را دردستيابي به موفقيت و توسعه استان ايفاء خواهد نمود واميدواريم اين هماهنگي ها تداوم يابد .

مديرعامل منطقه آزاد بندر انزلي با ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در اين منطقه از افزايش درآمد اين منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود : اين افزايش درآمد موجب گرديد تا پروژه هاي عمراني اين منطقه كه سالهاي گذشته غير فعال بودند را فعال كنيم .

مسرور با اشاره به افزايش 395 درصدي هزينه هاي عمراني اين منطقه اظهار داشت : هزينه عمراني 8ماه گذشته در اين منطقه 7 ميليارد تومان بود كه با توجه به تلاش هاي صورت گرفته اين آمار در مدت مشابه سال جاري به 35 ميليارد تومان افزايش يافته است .

وي با اشاره به اينكه براي ساخت بندر كاسپين امسال 11ميليارد و800ميليون تومان هزينه شده است گفت :اين در حالي است كه سال گذشته براي اين پرو‍ژه 300ميليون تومان هزينه شده بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید