دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 7432 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ |
22 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، دکتر مظفر نامدار در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس امسال حضور پیدا خواهید کرد یا خیر ؟ دکتر مظفر نامدار در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس امسال حضور پیدا خواهید کرد یا خیر ؟ گفت: در پاسخ به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس، دکتر مظفر نامدار در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس امسال حضور پیدا خواهید کرد یا خیر ؟

دکتر مظفر نامدار در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس امسال حضور پیدا خواهید کرد یا خیر ؟ گفت: در پاسخ به سوالتان که آیا وارد انتخابات می شوم  یا نمی شوم! باید برعکسش را بپرسید! اگر نیایم باید جای سوال باشد، چون برای امثال من حضور در انتخابات شبیه حضور در جبهه است ، شبیه حضور در سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی است. مجلس به نظر من از سنگرهای بسیار مهم است و معتقدم تا زمانی که توانایی علمی و اجرایی و عملیاتی در من هست و اگر نیایم در وسط صحنه باید از من پرسید که چرا نیامدی؟ مثل این می ماند که بگویند جبهه جنگ خالی از افرادی هست که دفاع کنند، و آن وقت امثال ما را در خیابان ها ببینید که در حال بحث های سیاسی هستند! الان اصل کار در خطر است و ما باید آنجا باشیم. مجلس هم برای من اینطور است. یعنی به شکلی نیست که تحت تاثیر گروه و جریانی باشم و نگاه جریانی به مجلس داشته باشم.

همانطوری که به اصلاح طلبی و اصولگرایی به این شیوه ای که در سانه ها بحث می شود بنده اعتقادی ندارم. من اصولگرای عقیدتی هستم ولی بسیاری از افراد که در صحنه هستند  به نظر بنده اصول گرای سیاسی هستند.

همچنین نامدار در پاسخ به سوالی در ارتباط با اتفاقات اخیر خاندان هاشمی گفت: حرف های جناب هاشمی را زیاد جدی نگیرید. آقای هاشمی با آرمان های انقلاب فاصله گرفته اند و باید برایشان دعا کنیم که بیشتر از این فاصله نگیرند.

خاندان هاشمی با این مظلوم نمایی تمام ساختار قوه قضاییه را جریانی و باندی می کنند! چطور با دیگر مفسدان برخورد می شود به به چه چه می کنند و قوه قضاییه را تشویق می کنند! ولی با این خاندان برخورد شود اساس قوه قضاییه باید زیر سوال برود! این نشان می دهد جریان منورالفکری به خصوص اصلاح طلبان به بلوغ فکری و سیاسی نرسیدند و اگر میرسیدند آرمان مقدس سیاست را آن در نظام جمهوری اسلامی فدای اینطور حواشی نمی کردند.پیک دانشجو

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید