دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 7470 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۵:۵۲ |
18 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، حاج حسین رضاپور کارشناس رسانه و ارتباطات در مراسم هم اندیشی اصحاب رسانه که با حضور جمع کثیری از خبرنگاران استان تشکیل شد اظهار داشت : خبرنگاران در صف نخست پیکار با تهدیدات فرهنگی دشمنان بر علیه کشورمان هستند و باید با درایت در حوزه ی انعکاس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، حاج حسین رضاپور کارشناس رسانه و ارتباطات در مراسم هم اندیشی اصحاب رسانه که با حضور جمع کثیری از خبرنگاران استان تشکیل شد اظهار داشت : خبرنگاران در صف نخست پیکار با تهدیدات فرهنگی دشمنان بر علیه کشورمان هستند و باید با درایت در حوزه ی انعکاس اخبار عمل کنند .

وی ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد ، روز خبرنگار و یادآوری شهادت خبرنگار واحد مرکزی خبر شهید صارمی گفت : شهیدان زیادی از عرصه خبر و خبرنگاری را تقدیم انقلاب و نظام شده اند و فداکاری ها و رشادت های این عزیزان برای پوشش اخبار و رویدادها بر کسی پوشیده نیست .

رضاپور عنوان کرد : شهید اسحاقی نیز یکی از خبرنگاران شهید در استان گیلان است که در همین جا یاد این عزیز را گرامی می داریم .

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران تصریح کرد : اصحاب رسانه باید به دوراز جهت گیری های سیاسی و بصورت منصفانه مسایل کشور را بیان کنند و الحمد الله بیش از 80 درصد اصحاب رسانه در استان از چنین روندی پیروی می کنند .

وی تاکید کرد : حمایت نهادهای دولتی و متولیان فرهنگی از خبرنگاران در زمینه ی های مختلف معیشتی ، اقتصادی و رفاهی ، پشتوانه ای برای این اصحاب رسانه خواهد بود تا فعالیت خود را با آرامش و امتنان ادامه دهند .

رضاپور ادامه داد : ايجاد تشكيلاتي جهت حمایت حقوقی و قضایی از صنف رسانه بسيارحائز اهمیت است و تلاش خواهد شد تا با تعامل بیشتر در این زمینه اقداماتی صورت خواهد گرفت .

شایان ذکر است در پایان جلسه ی هم اندیشی اصحاب رسانه از پیشکسوتان عرصه خبر استان و جمع کثیری از خبرنگاران تجلیل شد .

انتهاي پيام/083463

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید