دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 10509 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۱۱ |
85 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، گروه بین‌الملل: یک شرکت هندی نخستین نر‌م‌افزار اسلامی ویژه گوشی‌های هوشمند را به‌منظور مبارزه با گروه تروریستی داعش و تبلیغات آنها در اینترنت طراحی کرد. یک شرکت هندی واقع در «بمبئی» نرم‌افزاری با عنوان «Under its own name» را که نخستین نرم‌افزار از نوع خود است، برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، گروه بین‌الملل: یک شرکت هندی نخستین نر‌م‌افزار اسلامی ویژه گوشی‌های هوشمند را به‌منظور مبارزه با گروه تروریستی داعش و تبلیغات آنها در اینترنت طراحی کرد.

یک شرکت هندی واقع در «بمبئی» نرم‌افزاری با عنوان «Under its own name» را که نخستین نرم‌افزار از نوع خود است، برای جلوگیری از جذب جوانان به داعش و مبارزه با افراط‌گرایی دینی طراحی و تولید کرد.

این نرم‌افزار اکنون برای بیش از ده هزار مسلمان در هند قابل دسترسی است.

در حال حاضر لزوم وجود چنین نر‌م‌افزارهایی با توجه به انتشار و تبلیغ تروریسم از طریق اینترنت به عنوان خطری تهدیدکننده و گرایش برخی جوانان به گروه تروریستی داعش بسیار ضروری است.

منظور زایی، مشاور این شرکت هندی در امور اسلامی در این باره بیان کرد: این نرم‌افزار تعالیم صحیح اسلام و خطابه ائمه جماعات و نیز مقامات مذهبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وی افزود: همچنین این نرم‌افزار دارای مجموعه‌ای از برنامه‌ها برای مقابله با کمپین‌های تبلیغاتی تروریست‌ها و نیز شامل چندین ابتکار برای اقلیت‌های مسلمان در این زمینه است.

زایی در ادامه به اهداف طراحی این نرم‌افزار اشاره و اظهار کرد: از دلایل اساسی طراحی این نرم‌افزار پیوستن چهار جوان مسلمان از جمله یک مهندس فن‌آوری اطلاعات به داعش و همچنین مقابله با تبلیغات تشکیلات تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی  برای جذب جوانان است.

انتهای پیام/083468

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید