دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 10864 |
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۵۶ |
18 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: این عدالت نیست که برخی از مدیران در فکر تغییر مدل خودروهای دولتی خود باشند اما رفتگران خدوم شهرداری رشت پاپوش مناسب برای کار در فصل بارندگی و سرد سال نداشته‌باشند. محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به لایحه فروش 12 خودروی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس ، عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: این عدالت نیست که برخی از مدیران در فکر تغییر مدل خودروهای دولتی خود باشند اما رفتگران خدوم شهرداری رشت پاپوش مناسب برای کار در فصل بارندگی و سرد سال نداشته‌باشند.

محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به لایحه فروش 12 خودروی شهرداری این شهر به دلیل فرسودگی آنها، اظهار کرد: این لایحه هزینه بیهوده بر بیت‌المال تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چنین اقدام‌هایی غیرضروری است، تصریح کرد: در لایحه مذکور آمده که 12 دستگاه خودرو متعلق به شهرداری رشت به دلیل استهلاک بیش از حد و فرسودگی به مزایده گذاشته‌شود.

واثق‌کارگرنیا ادامه داد: این لیست شامل خودروهایی مانند سمند، پژو و … با سال‌های تولید متفاوت است.

وی حفظ اموال دولتی را امری ضروری دانست و افزود: ممکن است تعدادی از این خودروها دچار مشکل باشند اما در لیست مذکور خودروهای تولید سال 90 نیز وجود دارد در حالی که زمان چهار ساله برای فرسودگی آنها قابل پذیرش نیست.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ماه‌هاست که موضوع تأخیر در پرداخت حقوق رفتگران و کارگران فضای سبز شهرداری رشت موجب نگرانی اعضای شورای اسلامی شهر رشت شده‌است، گفت: تاکنون هیچ اقدام شایسته‌ای برای برطرف شدن این مشکل توسط شهردار رشت انجام نشده‌است.

وی تصریح کرد: رفتگران شهر رشت در تمام روزهای گرم و سرد سال و حتی ایام تعطیلات مشغول به فعالیت هستند و با آغاز فصل بارندگی و سرما تاکنون برای پوشش مناسب رفتگران رشت اقدامی صورت‌نگرفته و در تمام شهر رفتگران را با پوششی نامناسب برای خدمت در فصل سرما مشاهده می‌کنیم.

واثق‌کارگرنیا اضافه کرد: زمانی که شهرداری رشت توانایی خرید لباس مناسب برای فعالیت رفتگران را ندارد چگونه می‌تواند موضوع خرید خودروهای جدید را برای مدیران شهرداری مطرح کند.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به پرداخت حقوق کارگر در سریع‌ترین زمان ممکن اشاره شده‌است، خاطرنشان کرد: حقوق رفتگران شهرداری رشت ماه‌هاست به تعویق افتاده‌است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: این عدالت نیست از اینکه برخی مدیران در فکر تغییر مدل خودروهای دولتی خود باشند اما رفتگر خدوم شهرداری پاپوش مناسب برای کار در فصل بارندگی و سرد سال نداشته‌باشد.

وی رسیدگی به لایحه مذکور شهرداری رشت را امری مهم دانست و متذکر شد: چنین لوایحی باید با دقت بیشتری بررسی و از تحمیل هزینه‌های غیرضروری به بیت‌المال جلوگیری شود.فارس

انتهای پیام/083468

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید