دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 15500 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۳۹۵ - ۶:۴۰ |
35 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس، دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه اگر احمدی نژاد سرکار بیاید فورا استعفا می دهم، گفت: تحمل بی احترامی ها و بگم بگم های او را ندارم کمال لشکری در نشست حزب مردم سالاری گیلان با معاونت سیاسی استانداری با اشاره به خط مشی این حزب در […]

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس، دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه اگر احمدی نژاد سرکار بیاید فورا استعفا می دهم، گفت: تحمل بی احترامی ها و بگم بگم های او را ندارم

کمال لشکری در نشست حزب مردم سالاری گیلان با معاونت سیاسی استانداری با اشاره به خط مشی این حزب در طول مدت تأسیس آن، اظهار کرد: حزب مردم سالاری در راه و مسیر امام راحل قدم بر می دارد.

وی با بیان اینکه این حزب با دبیرکلی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس بروی کار آمد، گفت: حزب مردم سالاری در تمام کشور مراکز و شعباتی دارد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه به مدت  ۴ سال دبیر این حزب در گیلان هستم، گفت: ما جزء گروه های تندرو اصلاحات نیستیم و میانه روی را پیشه می کنیم.

لشکری با بیان اینکه در همین جا عرض می کنم اگر احمدی نژاد سرکار بیاید فورا استعفا می دهم، گفت: تحمل بی احترامی ها و بگم بگم های او را ندارم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اعضا، بیان کرد: تقاضای ما دادن رایانه اعضاست که قطع شده است و نیز خواستار دریافت وام هستیم.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان، تصریح کرد: لغو فعالیت های افرادی که بصورت مستقل عمل می کنند هم از خواسته های ماست  یا رسما وارد احزاب شوند و یا جلوی این افراد گرفته شود .كاسپين

انتهای خبر/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید