دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 15632 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ |
13 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، جام گیلان نشریه جامعه اسلامی مهندسین گیلان، صدای مردم این سراست و همواره تلاش خواهد کرد تا با انتشار منظم و نشر تحلیلها، اخبار و موضوعات مختلف در سبد فرهنگی خانوار گیلانی حضوری پایدار داشته باشد. مصطفی براری سردبیر جدید “جام گیلان” در سرمقاله سری جدید این نشریه آورده […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، جام گیلان نشریه جامعه اسلامی مهندسین گیلان، صدای مردم این سراست و همواره تلاش خواهد کرد تا با انتشار منظم و نشر تحلیلها، اخبار و موضوعات مختلف در سبد فرهنگی خانوار گیلانی حضوری پایدار داشته باشد.

مصطفی براری سردبیر جدید “جام گیلان” در سرمقاله سری جدید این نشریه آورده است: گیلانیان از بسیاری جهات، مردمانی بی بدیل هستند، گیله زنان و گیله مردانی پویا، ولایتمدار، انقلابی، مومن و متخصص، تمدن ساز، فرهنگ دوست، شجاع و نترس که آیت الله العظمی بهجت (ره) و  میرزا کوچک جنگلی فرزند این قطعه از سرای ایران اسلامی هستند.

سخن کوتاه کنیم؛ پس از مدتی وقفه با هیئت تحریریه جدید آمدیم تا دوباره باشما باشیم و از شما و برای شما بنویسیم، آمدیم تا جریان فرهنگی پویا و مقتدر ایران اسلامی را با تکیه بر توانمندیهای نسل سوم و چهارم و بهره گیری از تجربه نسل نخست و دوم انقلاب پاسداری و حراست کنیم.

جام گیلان نشریه جامعه اسلامی مهندسین گیلان، صدای مردم این سراست و همواره تلاش خواهد کرد تا با انتشار منظم و نشر تحلیلها، اخبار و موضوعات مختلف در سبد فرهنگی خانوار گیلانی حضوری پایدار داشته باشد.

این نشریه متعلق به همه مهندسان و اقشار مختلف جامعه بوده و همواره تلاش می کنیم تا یقیناً در بیان آنچه حق میپنداریم کوتاهی نشود  و هر اتفاق نا خوشآیندی ما را بازندارد، که در طول این مسیر، هر چه پیش آید خوش آید.

بی شک نقش رسانه ها در توسعه فرهنگ عمومی در جامعه بسیار موثر  بوده و انتشار مطالب آموزنده  با هدف آگاه سازی و ارتقای جایگاه اجتماعی مردم را از وظایف خود می دانیم. معتقدیم رسانه ها می توانند در دستیابی به برنامه های توسعه ای نقش کمک کننده خود را ایفا کنند و استفاده از نویسندگان خلاق، متخصص و مبتکر و ارائه تحلیل های صحیح می تواند مسئولان را در این راستا یاری دهد.

نقد سازنده از مدیران دستگاه ها و نهادهای مختلف را حق مطبوعات می دانیم بطوریکه اگر صداقت و انصاف در انتقادات رعایت شود، شاهد رشد و توسعه دو چندان کشور و استان سرسبزمان می شویم.

این حق برای مخاطبان  جام گیلان برای همیشه محفوظ است که اگر سکوت کردیم ما را بازخواست کنند. سکوت گاه به معنای ندیدن حقیقت، چشم بستن بر حقانیت، سانسور واقعیت و عبور از یک تکلیف است. سکوت گاه به معنای دروغ‌گویی است یعنی آنچه را دیده‌ای با سکوت خود اعلام کنی آن را ندیده‌ام؛ پس ما هرگز سکوت نمی کنیم و همواره صدای مردم ولایتمدار، روشنفکر و بافرهنگ گیلان خواهیم بود.

پروردگارا، به ما پاکی، صدق و صفا و صداقت و راستی و راستگویی و اخلاص عطا فرما، چرا که امیر ما فرمود: فَلَمّا رَأَى اللهُ صِدقَنا اَنزَلَ بِعَدُوِّنَا الکَبتَ وَ اَنزَلَ عَلَینَا النَّصر.گیلان نوین

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید