دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 16134 |
تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۷:۰۵ |
15 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، خسرو معتضد که این روزها بیشتررسانه ای شده است نسبت به مسائل مطرح شده پیرامون مسکن مهر واکنش نشان داد. خسرو معتضد در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی بر اینکه نباید در بیابان شهرک بسازند، اظهار کرد: اطلاعات تاریخی رییس جمهور بسیار ضعیف است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، خسرو معتضد که این روزها بیشتررسانه ای شده است نسبت به مسائل مطرح شده پیرامون مسکن مهر واکنش نشان داد.

خسرو معتضد در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی بر اینکه نباید در بیابان شهرک بسازند، اظهار کرد: اطلاعات تاریخی رییس جمهور بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور اطلاعات کمی در حوزه تاریخ به ویژه در بخش شهرسازی در تمدن ایران دارد، تصریح کرد: مشاوران فرهنگی رییس جمهور باید این اطلاعات را به شخص ایشان بدهند.

معتضد با تشریح تاریخ ایران در بحث شهرک سازی، اضافه کرد:متاسفانه رییس جمهور گفته اند که کجای دنیا در بیابان شهرک می سازند و نحوه ساخت مسکن مهر را مورد انتقاد قرار داده اند.

این کارشناس تاریخ با بیان این نکته که تاریخ شهرسازی و شهرک سازی در ایران به زمان کورش بر می گردد، ابراز کرد: از زمان کورش در ایران، ایرانیان در بیابان ها شهر و به اصطلاح شهرک امروزی ساخته و بنا می کردند.

معتضد با بیان این نکته که ایرانیان با این تمدن غنی بیابان نشین بودند، خطاب به دولت، تصریح کرد: تمام پادشاهان ایران زمین در گذشته های دور برای توسعه ایران، وظیفه ساخت شهر را برعهده داشتند.

وی در خاتمه با تاکید براینکه مسکن مهر خیلی از اقشار ضعیف جامعه را خانه دار کرد، اظهار کرد: ساخت شهرک نباید متوقف شود.کاسپین

انتهای پیام/083458

 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید