دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 16541 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۵۱ |
23 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس جمعی از ايثارگران جبهه و جنگ و بازنشستگان جهاد كشاورزي شهرستان های استان گیلان امروز در محل سازمان جهاد كشاورزي استان تجمع کردند. اختصاصی/به گزارش رشت پرس بيش از 160 نفر از بازنشستگان جهاد كشاورزي صبح امروز در اعتراض به عدم تامین حق و حقوق خود از سوی سازمان […]

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس جمعی از ايثارگران جبهه و جنگ و بازنشستگان جهاد كشاورزي شهرستان های استان گیلان امروز در محل سازمان جهاد كشاورزي استان تجمع کردند.

اختصاصی/به گزارش رشت پرس بيش از 160 نفر از بازنشستگان جهاد كشاورزي صبح امروز در اعتراض به عدم تامین حق و حقوق خود از سوی سازمان جهاد كشاورزي مقابل اين سازمان در رشت تجمع کردند.

بنا بر اين گزارش این عده که در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلاتشان از سوی مسئولين جهاد كشاورزي مقابل اين سازمان گردآمده بودند، در گفتگو با خبرنگار رشت پرس اعلام داشتند: از سال 93 تا كنون ما با عدم دريافت سنوات خود مواجه هستيم و با پيگيري هاي مداوم تاكنون هيچ يك از مسئولين برای پاسخگویی در میان بازنشستگان حاضر نگردیده است و امروز نيز با حضور خود خواستار ديدار با رياست اين سازمان شديم كه به نقل از معاونين ايشان در خارج از كشور به سر مي برند و ما همچنان دربلا تكليفي به سر مي بريم.

http://uupload.ir/files/wkno_photo_2016-07-26_13-38-26.jpg

http://uupload.ir/files/zdoe_photo_2016-07-26_13-38-38.jpg

 

انتهاي پيام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید