یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 16573 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ |
38 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، محمد علی نجفی استاندار گیلان عصر امروز در جمع مداحان استان اظهاراتی را بیان داشت که شاید پرداخت مکرر به موضوع اشتغال و ارائه آمار و ارقام بیکاری در این نشست و نشست های مشابه مرتبط و غیر مرتبط به عنوان یکی از روشهای معمول مدیران عالی استان تبدیل […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، محمد علی نجفی استاندار گیلان عصر امروز در جمع مداحان استان اظهاراتی را بیان داشت که شاید پرداخت مکرر به موضوع اشتغال و ارائه آمار و ارقام بیکاری در این نشست و نشست های مشابه مرتبط و غیر مرتبط به عنوان یکی از روشهای معمول مدیران عالی استان تبدیل شده است.

اختصاصی/محمد علی نجفی استاندار گیلان عصر امروز در جمع مداحان استان اظهاراتی را بیان داشت که شاید پرداخت مکرر به موضوع اشتغال و ارائه آمار و ارقام بیکاری در این نشست و نشست های مشابه مرتبط و غیر مرتبط به عنوان یکی از روشهای معمول مدیران عالی استان تبدیل شده است.

این درحالی است که هر روز از گوشه و کنار این استان پیر اخبار ناامید کننده ای از وضعیت اشتغال و تعطیلی واحد های تولیدی آنهم از نگاه کارشناسان و فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  به گوش می رسد.

جالب اینکه شکاف اظهارات بیان شده در یک استان به حدی است که در یک روز دو چهره متفاوت از وضعیت اقتصادی و بیکاری استان ترسیم می گردد و مردم و جوانان با آشفتگی ذهنی به عنوان دیده بانان عملکرد مدیران همواره در رصد این اظهارات هستند .

به نظر می رسد مقوله آمار بیکاری به عنوان سلاحی برای کتمان حقایق جامعه در دستور کاری قرار گرفته است و الا بیان حقایقی از قبیل رکود کمرشکن ،دستاوردهای برجام ، دوران پسابرجام ، فیش های حقوقی نجومی مدیران و … شاید بهتر می تواند موضوع جلسات هم اندیشی باشد که مردم بی صبرانه انتظار آنرا می کشند.

اینکه جنابعالی به عنوان استاندار می بایست از سیاست های دولت و وزرا تبعیت کنید بر کسی پوشیده نیست ولی بهتر است کمی از واقعیت ها ، دردها ، مشکلات و معضلات استان خود در مقوله های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی ، ورزشی ،کشاورزی و … در جلسات مرتبط و غیر مرتبط اظهار نظر کنید . مطمئن باشید آنوقت مردم به عنوان ولی نعمتان مدال لیاقت و شجاعت را بر گردنتان خواهند نشاند .

به نظر می رسد جنابعالی آمار لحظه به لحظه در مقوله بیکاری را از مرکز آمار کشور دریافت می کنید و چشم خود را به واقعیت های جامعه بسته اید و ناله های جوانان این استان را در شهرستانها، صدای کشاورزان را در مزارع ، صدای ناله تولیدکنندگان را در بانکها و … نمی شنوید که دائما سعی در خوراندن نسخه آمار به مردم هستید.

سوال پایانی اینکه آیا تاکنون نظرسنجی برپایه واقعیت از وضعیت اشتغال و بیکاری داشته اید و یا تنها از مجرای مرکز آمار که روزی خود منتقد عملکرد آن بودید کسب نتیجه می کنید؟

به هر حال انتظار می رود میدان کسب آمار و اطلاعات را از فضای غیر واقعی به فضای واقعی نزدیک کنید تا همگان با چهره خسته و خمیده استان گیلان آشنا شوند.

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید